بهترین شارژرهای بیسیم

بهترین شارژرهای بیسیم برای آیفون های اپل و گلکسی سامسونگ

اگر به دنبال خرید یک شارژر بیسیم برای گوشی خود هستید، ما در این مقاله بهترین شارژرهای بیسیم برای گوشی های آیفون و گلکسی سامسونگ را همراه قیمت و سرعت شارژ آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

عرضه نخستین گوشی هوشمندی که به شارژ بیسیم تجهیز شد به سال 2009 باز می‌گردد. آن Palm Pre بود که یکی از آینده نگرانه‌ترین گوشی های زمان خود بود. امروزه گوشی های بیشتری مجهز به این قابلیت روانه‌ی بازار می‌شوند و اگر به دنبال خرید یکی از گوشی های بالارده بازار باشید، شما سخت می‌توانید یک گوشی را پیدا کنید که فاقد پشتیبانی پیشفرض از این فناوری باشد.

با این حال برای بهره‌مندی از شارژ بیسیم، شما نیازمند یک شارژر بیسیم هستید که در داخل جعبه گوشی قرار ندارد و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید. علاوه بر این، پیدا کردن یک شارژر بیسیم Qi در بین هزاران شارژر مختلف می‌تواند کاری بسیار سخت باشد.

ما در این پست قصد داریم کار شما را راحت کنیم؛ ما طیف گسترده‌ای از شارژرهای بیسیم را مورد آزمایش قرار داده‌ایم و بهترین آن‌ها را برای معرفی به شما انتخاب کرده‌ایم. اما پیش از آن که بخواهید به کلمه‌ی «بهترین» توجه کنید، لازم است شما را با چند نکته مهم آشنا کنیم:

  • شارژ بیسیم به اندازه کافی پرسرعت نیست. در برخی موارد، گوشی شما با شارژ سیمی سریع‌تر شارژ می‌شود.
  • تمام شارژرهای بیسیم با آداپتور خود عرضه نمی‌شوند، پس نیازمند استفاده از آداپتور گوشی خود یا خرید یک آداپتور با قدرت کافی هستید. به طور مثال شارژر 5 وات اصلی آیفون قدرت کافی را برای کنترل انرژی یک شارژر بدون سیم ندارد.
  • اگرچه گوشی شما می‌تواند تمام روز بر روی یک شارژر بیسیم Qi به آرامی شارژ شود، اما برخی از گوشی ها به لطف پشتیبانی از نسخه‌های جدیدتر استاندارد Qi سریع‌تر شارژ می‌شوند.
  • برخی شارژرها با عبارت «برای سامسونگ» یا «برای آیفون» همراه هستند، اما در واقع می‌توانید از آن‌ها برای شارژ هر گوشی پشتیبانی کننده از این دسته شارژرهای بیسیم استفاده کنید. این مدل‌ها تنها به طوری طراحی شده‌اند که با گوشی های مذکور عملکرد بهتری دارند.
  • قراردادن گوشی در یک قاب ضخیم می‌تواند سرعت شارژ بیسیم دیوایس را کاهش دهد. شارژ بیسیم شاید کار نکند اگر قاب گوشی شما از بخش‌های فلزی برخوردار بوده یا یک کارت اعتباری را در خود جای داده باشد.
  • سرعت شارژ بیسیم می‌تواند به عوامل مختلفی نظیر دما و چگونگی قرارگیری گوشی شما بر روی شارژر بستگی داشته باشد.

حالا وقت آن رسیده تا به معرفی بهترین شارژرها بپردازیم. ما برای پیدا کردن بهترین شارژرهای بیسیم از دو دستگاه آیفون 8 و گلکسی اس 9 استفاده کرده‌ایم.

بهترین شارژرهای بیسیم برای آیفون

RavPower HyperAir Stand

خرید از آمازون

بهترین شارژرهای بیسیم

شارژر بیسیم RavPower دارای یک استند ساده بوده و از طراحی فانتزی برخوردار نیست. با این حال با توجه به تعادلی که بین قیمت، عملکرد و سرعت شارژش دارد، بهترین گزینه است. اول آنکه با یک آداپتور دیواری قدرتمند همراه است. دوم این که شما می‌توانید دو آیفون را به صورت عمودی به جای یک آیفون بر روی آن قرار دهید تا شارژ شوند. و مورد سوم این که طراحیش باعث می‌شود حتی زمانی که گوشی شما در حال شارژ بر روی میز است نیز بتوانید نوتیفیکیشن‌های دریافتی را ببینید.

قیمتشارژ کامل گلکسی اس 9شارژ کامل آیفون 8
46 دلار3:28 دقیقه4:25 دقیقه


بهترین شارژرهای بیسیم برای سامسونگ

Samsung Wireless Charger Stand

خرید از آمازون

بهترین شارژرهای بیسیم

این تعجب برانگیز نیست که بهترین لوازم شارژ بیسیم برای گوشی های سری گلکسی با برند خود سامسونگ عرضه شوند. اول و مهم‌تر از همه، Samsung Wireless Charger Stand سریع‌ترین شارژر برای گلکسی اس 9 در بین تمامی شارژرهای بیسیم آزمایش شده توسط ما است.

قیمتشارژ‌ کامل گلکسی اس 9شارژ کامل آیفون 8
50 الی 70 دلار (رنگبندی)2:56 دقیقه4:14 دقیقه


سایر موارد

Mophie Wireless Charging Base

خرید از آمازون

بهترین شارژرهای بیسیم

اگر به دنبال یک شارژر بیسیم به سبک پد هستید، این یکی از بهترین گزینه‌ها است. این دیوایس بزرگ و خوش ساخت است و به شما اطمینان می‌بخشد که هنگام قرار گیری گوشی‌تان بر روی خود، دیوایس تکان نخواهد خورد. از نظر سرعتی نیز این محصول می‌تواند گوشی های گلکسی سامسونگ را خیلی سریع شارژ کند.

قیمتشارژ کامل گلکسی اس 9شارژ‌ کامل آیفون 8
49 دلار3:44 دقیقه5:19 دقیقه


RavPower HyperAir Pad and Power Bank

خرید شارژر از آمازون

خرید پاور بانک از آمازون

HyperAir Pad یک گزینه‌ی ارزان قیمت است اگر به دنبال یک شارژر بیسیم به سبک پد هستید، اما آن در آزمایش‌های ما چندان سریع عمل نکرد. این شارژر با یک پاور بانک 10400 میلی‌آمپر ساعتی (که گوشی شما را به صورت بیسیم شارژ می‌کند) نیز همراه شده است که کمی سریع‌تر از خود شارژر می‌تواند گوشی شما را شارژ کند.

قیمتشارژ کامل گلکسی اس 9شارژ کامل آیفون 8
شارژر: 38 دلار5:3 دقیقه5:2 دقیقه
پاوربانک: 66 دلار4:15 دقیقه4:23 دقیقه


Belkin BoostUp

خرید مدل مخصوص آیفون از آمازون

خرید مدل مخصوص گلکسی از آمازون

خرید مدل یونیورسال از آمازون

بهترین شارژرهای بیسیم

ما سه پد شارژ بیسیم Belkin BoostUp را بررسی کردیم. یکی از آن‌ها Belkin BoostsUp for iPhone، دیگری Belkin BoostUp for Samsung Galaxy و دیگری 5W BoostUp Wireless Charger بود. هر سه این گزینه‌ها محصولات جذابی هستند، اما نمی‌توان آن‌ها را عالی دانست. در اغلب موارد، سرعت شارژ پایین است، در حالی که مدل 5W آن در گوشی های سامسونگ کندتر و در گوشی های آیفون سریعتر عمل می‌کند.

قیمتشارژ کامل گلکسی اس 9شارژ کامل آیفون 8
مدل مخصوص آیفون: 50 دلار4:3 دقیقه4:41 دقیقه
مدل مخصوص گلکسی: 54 دلار4:6 دقیقه4:59 دقیقه
مدل یونیورسال: 20 دلار (با آداپتور 29 دلار)5:25 دقیقه3:35 دقیقه


Zizo Wireless Charging Pad

خرید از آمازون

بهترین شارژرهای بیسیم

در حالی که ما شارژر بیسیم Zizo‌ را با شارژرهای بیسیم گران‌تر بازار مقایسه کردیم، آن عملکرد بسیار عالی را از خود به جای گذشت و حتی با قیمتی کم‌تر، در برخی موارد عملکرد بهتری را نیز ارائه کرد. این نشان می‌دهد که یک شارژر با برند گمنام گاهی می‌تواند بهتر از شارژرهایی با برندهای معتبرتر باشد. بهتر از آن، قیمت شارژر بیسیم زیزو تنها 20 دلار است. با این حال به خاطر داشته باشید که این شارژر فاقد آداپتور بوده و تنها با یک کابل USB که طول آن 30 سانتی‌متر است عرضه می‌شود. همچنین نداشتن تاییدیه Qi توسط این شارژر نیز به معنای عدم پشتیبانی آن از برخی گوشی های بازار است.

قیمتشارژ کامل گلکسی اس 9شارژ کامل آیفون 8
20 دلار4:21 دقیقه4:18 دقیقه