جک اس 7

خودروی جک اس 7 در پاییز امسال وارد بازار ایران می‌شود

جک اس 7 تا چند ماه دیگر به بازار ایران می‌آید. شرکت کرمان موتور اعلام کرد قصد دارد در راستای توسعه فعالیت‌های خود، شاسی بلند جدید جک S7 را در پاییز 97 به بازار عرضه کند.

جک اس 7 به زودی رونمایی می‌شود

شرکت کرمان موتور اعلام کرد شاسی بلند جذاب و جدید جک اس 7 را به عنوان جدیدترین محصول جک در ایران بر اساس توسعه همکاری‌های شرکت چینی JAC و کرمان موتور به زودی رونمایی خواهد کرد. این شرکت تصمیم دارد در راستای توسعه فعالیت‌های خود، جک S7 را با پیشرانه 1.5 لیتری توربو و سیستم پاشش مستقیم در پاییز امسال وارد بازار ایران کند.

جک اس 7

کرمان موتور همچنین از برنامه‌ریزی برای تولید 60 هزار خودروی سواری در سال جاری خبر داد که 70 درصد این خودروهای تولیدی را محصولات جک تشکیل می‌دهند. اخیرا پیش فروش محصول تازه وارد جک یعنی جک جی 4 هم توسط کرمان موتور انجام شد و خودروهای جک J4 پیش فروش شده مطابق زمان‌بندی تعیین شده و از شهریورماه جاری به مشتریان تحویل داده می‌شود.

علاوه بر آن با توجه به استقبال مردم از خودروی جک اس 5 و تکمیل ظرفیت فروش این شاسی بلند چینی، برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید این محصول صورت خواهد گرفت. روابط عمومی کرمان موتور در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بتواند با تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم و بازار، رضایت مشتریان را به دست آورد و گامی هدفمند و استوار در توسعه صنعتی کشور بردارد.