دوربین هواوی پی 20 پرو

مقایسه دوربین هواوی پی 20 پرو با آیفون ایکس (گجت تی وی)

دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) با سه لنز، یکی از خلاقانه‌ترین سیستم‌های دوربین در دنیای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود. اما آیا اپل با آیفون ایکس (Apple iPhone X) و دوربین قدرتمند آن توانایی رقابت با پی 20 پرو را دارد؟ برای پاسخ به این سوال همراه گجت نیوز باشید.

در شرایطی که دوربین‌های دوگانه حالا در محصولات ارزان‌قیمت نیز به کار گرفته می‌شوند، هواوی با گوشی P20 Pro، نخستین بار از سیستم دوربین سه گانه در یک تلفن هوشمند استفاده کرد. این سیستم از سه سنسور 40، 20 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و در کنار فناوری هوش مصنوعی، توانایی بسیار بالایی در ثبت تصاویر دارد. در سوی دیگر، اپل نیز با آیفون ایکس و بهره‌گیری از دو سنسور 12 مگاپیکسلی آماده به چالش کشیدن هر پرچمداری است.

هواوی پی 20 پرو با امتیاز 109 و آیفون ایکس با امتیاز 97 به ترتیب در جایگاه‌های اول و هفتم “DxOMark” قرار دارند. اما آیا فقط دوربین سوم سبب ایجاد این اختلاف بالا شده یا هوش مصنوعی نیز نقش پررنگی داشته است؟

دوربین هواوی پی 20 پرو در برابر آیفون 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. بنظر من هواوی میت ۳۰با پی ۳۰دوربینشان رتبه ۱۱۷درکل میارن هرچند نوت ۱۰سامسونگ معلوم نیس احتمالا سایز سنسوراش مثل اس ۱۰

  2. خوشحالم هواوی رو ایفون سامسونگ کم کرد حالا هواوی پی ۳۰پرو قدرتش بهتر خواهد بود

  3. والا هواوی خیلی بهتره

  4. دمش گرم انصافا هواوی دست اپل هم از پشت بسته
    یهو وارد شد یهو درخشید

  5. بابا عمرا کسی بتونه توی دوربین به پا اپل برسه
    کم الکی نیست ها اصا لامصب یه پا دوربینه برا خودش

  6. اصا هوآوی اونجور که تو ویدیو ها نشون میدن نیست مگه من نخریدم اصلا کلی فرقشه

  7. واقعا P20 Pro عاااااااالی بود، فکر نمیکردم انقدر خوب باشه… آیفون در برابرش هیچ حرفی برای گفتن نداره

  8. هر ساله عملکرد گوشی ها بهتر و بهتر میشه شک نکنین تا چندسال دیگه چنین دوربین هاییرو در میانرده ها میبینیم و اونموقع میشه دوربین های پرچمدار هارو با دوربین های حرفه ای مخصوص عکاسی مقایسه کرد 🙂