دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2

مقایسه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 و گلکسی اس 9 پلاس (گجت تی وی)

در مقایسه ویدیویی دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 (Sony Xperia XZ2) با گلکسی اس 9 پلاس (+Samsung Galaxy S9)، عملکرد این دو پرچمدار را در عکاسی خواهیم سنجید. با گجت نیوز همراه باشید.

همواره یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اصلی کاربران برای خرید یک گوشی جدید، عملکرد آن در عکاسی و ثبت تصاویر مختلف است. اگرچه پرچمداران امروزی با توانایی‌های بالا در عکاسی و قابلیت‌های اختصاصی به دست کاربران می‌رسند، ولی هم‌چنان تفاوت‌ها در سیستم دوربین، آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند.

گلکسی اس 9 پلاس نخستین موبایل از سری گلکسی S است که با دوربین دوگانه به فروش می‌رسد. بخش پشتی این تلفن هوشمند میزبان یک جفت دوربین 12 مگاپیکسلی، یکی با دیافراگم متغیر و دیگری با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که می‌تواند تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کند. در مقابل، اکسپریا XZ2 به یک سنسور 19 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 تجهیز شده و سونی سیستم دوربین دوگانه را برای نسخه قوی‌تر این گوشی یعنی XZ2 Premium در نظر گرفته است.

حال به بهانه رویکردهای متفاوت سونی و سامسونگ و بهره‌گیری از دوربین‌های قدرتمند، در این ویدیو قصد داریم عملکرد این دو پرچمدار را در عکاسی مقایسه کنیم.

مقایسه دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 2 با پرچمدار سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. xz2؟مگه کتاب ریاضیه؟گوشی هاشم که همش از اجر کلفت تره که..کمپانی ها گوشی میسازن نزدیک میشه ضخماتش یه کاغذ A4 اینم باید اسم گوشی رو بذاره Sone Ajorperia خخخخخخخخخخخ به درد نجاری خیلی میخوره.

  2. منم سامسونک و میپسندم سونی هم خوب بود ولی سامسونگ بهتر

  3. ای بابا مردم چشمون فقط کار میکنه اگه یه ذره عنیق نگا کنیم میبینیم ک سونی همه جوره سره وو سامی فقط قیافس ک حتی قیافع هم نداره مث اتوبوس بنزای قدیمیه جلوش.
    Just sony for ever

  4. فقط سامسونگ…هیچ وقت سونی حرفی واسه گفتن نداشته و فقط یک تعداد محدود طرفدار داره که اونا هم انشاالله به راه راست هدایت میشن

  5. این مقایسه درست نبود ولی سونی یجورایی ترکوند سامسونگو اصلش یا باید وای میستادن سونی ایکس زد دو پرمیوم میومد ک دو تا سوپر پرچمدار باهم مقایسه بشن یا اس نه رو با ایکس زد دو مقایسه میکردن نه نسخه پلاس رو چون دو دوربین داره و تو یسری قسمت ها بخاطر دو دوربین بودن بهتر عمل کرده

  6. دوربین گوشی ها خوب داره پیشرفت میکنه. به امید بازگشت سونی به روزهای خوب

  7. مگه نگفتن دوربینای سامسونگ ساخت شرکت سونی بوده؟ پس این چی میگ اینجا

    • اولا که مطئمن باش این نسخه ایزوسله
      دوما که سنسور ساخت سونیه مهم پردازش هستش
      سوما سامسونگ بازا همیشه میگفتن سونی اگه سنسور سازه گوشیای خودشو درست کنه! که اینم از نتیجش

  8. کی بود میگفت هر سال سامسونگ صدر جدول و سونی ته جدول ؟ :)))))))))))))))
    بیا تحویل بگیر
    به ما نمیخورید آخه !
    سلطان سنسور سازی جهان کجا و سامسونگ کجا