گلکسی نوت 8

بنچمارک نسخه جهانی گلکسی نوت 9 با تراشه اگزینوس 9810 منتشر شد

به تازگی نتایج بنچمارک نسخه جهانی گلکسی نوت 9 در وب‌سایت گیک بنچ انتشار یافت. هر چند که پیش‌تر نیز مدلی از این پرچمدار با همین تراشه اگزینوس 9810 در Geekbench رویت شده بود؛ اما نتایج جدید، تصویر واضح‌تری از آن به ما ارائه می‌دهد.

تاکنون گلکسی نوت 9 چندین بار در وب‌سایت بنچمارک‌گیری گیک بنچ ظاهر شده است که اولین مورد، به نسخه قابل عرضه در امریکا با شماره مدل SM-N960U و برخوردار از تراشه اسنپدراگون 845 اختصاص داشت. چند هفته پیش نیز نوبت به نسخه قابل فروش در کره جنوبی با شماره مدل SM-N960N رسید که البته مجهز به تراشه اگزینوس 9810 بود. این بار بنچمارک نسخه جهانی گلکسی نوت 9 با تجهیز به همین تراشه روی خروجی سایت گیک بنچ قرار گرفته است.

بنچمارک نسخه جهانی گلکسی نوت 9

بنچمارک نسخه جهانی گلکسی نوت 9

پیش‌تر مدل SM-N960N با تراشه اگزینوس 9810 در عملکرد چند هسته‌ای، 9064 امتیاز کسب کرد که تقریبا هم سطح با گلکسی اس 9 پلاس بود. اما ثبت امتیاز 2737 برای عملکرد تک هسته‌ای دستگاه، در حد انتظارات نبود و احتمالا به عدم بهینه‌سازی نرم افزاری آن مربوط می‌شد.

حالا برای نسخه جهانی و آنلاک شده‌ی گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N960F، در عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 3716 و 8984 امتیاز به ثبت رسیده که بیانگر اعمال بهینه‌سازی‌های لازم روی بُعد نرم افزاری این مدل است. نتیجه‌ی انتشار یافته در گیک بنچ، از وجود حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 8.1 هم در این محصول حکایت دارد.

البته این را هم باید درنظر داشت که بنچمارک‌گیری لزوما تصویر کاملی از محصولات را ترسیم نمی‌کند و با وجود اینکه به ثبت رسیدن اعداد و ارقام بالاتر، می‌تواند امیدبخش باشد؛ اما در نهایت چیزی که اهمیت دارد عملکرد دستگاه در شرایط واقعی است.

سامسونگ از برگزاری مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد به میزبانی شهر نیویورک خبر داده است؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق و موعد عرضه‌ی این پرچمدار جدید به بازار، باید تا آن روز منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فرق این تک هسته ای و چند هسته ای چیه
    من هنوزم نفهمیدم منظور از این هسته ها دقیقا چیه

  2. اوووووووووووف عجب گوشی تووپیه دلم خواست بدجووووووووور