اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5

آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5 به زودی منتشر می‌شود

آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5 به زودی منتشر خواهد شد. به این ترتیب پرچمدار ال جی در سال 2017 نیز خواهد توانست طعم به روزرسانی اندروید 8 را بچشد. انتظار داریم اندروید 8 اوریو برای ال جی G5 طی چند هفته پیش رو منتشر شود.

ال جی جی 5 را باید پرچمدار شکست خورده این شرکت کره‌ای خطاب کنیم. ال جی در تلاش بود با ارائه یک محصول ماژولار و بسیار متفاوت، کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده و نحوه طراحی و تولید پرچمدارانش را به طور کامل تغییر بدهد، اما شکست ال جی جی 5 به حدی سنگین بود که خیلی صریح اعلام کرد دست از طراحی ماژولار کشیده است. اما این اتفاق سبب نمی‌شود از پرچمدار خود به طور کامل دست بکشد، به همین دلیل آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5 را توسعه داده است.

انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5

از مدت‌ها قبل قرار بود آپدیت مشابهی برای دو گوشی هوشمند ال جی جی 6 و ال جی وی 20 نیز عرضه شود. اگرچه پرچمدار سال 2017 سری G به‌روزرسانی را دریافت کرد،‌ اما کاربران ال جی وی 20 باید تا شهریور منتظر بمانند.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای ال جی جی 5 به زودی در کره جنوبی منتشر شده و با فاصله چند هفته، کاربران سایر کشورها نیز قادر به دریافت آن خواهند بود. با احتمال بسیار زیاد می‌توان گفت اندروید 8، آخرین آپدیت سیستم عاملی است که برای ال جی جی 5 منتشر خواهد شد.