گوشی هواوی آنر نوت 10

مدیر آنر عرضه گوشی هواوی آنر نوت 10 را رسما تایید کرد

مدیر آنر، ژائو مینگ (Zhao Ming)، عرضه گوشی هواوی آنر نوت 10 (Huawei Honor Note 10) را تایید کرد. این تلفن هوشمند احتمالا با نمایشگری غول‌پیکر و تراشه‌ای جدید عرضه می‌شود.

اگرچه سال گذشته خبری از عرضه Honor Note 9 نبود، ولی حالا چینی‌ها با تولید و عرضه آنر نوت 10 قصد احیای این خانواده محبوب آن را دارند. البته این‌بار خبری از یک شایعه یا گزارش در میان نیست و این موضوع را رییس آنر یعنی ژائو مینگ از طریق ویبو اعلام کرده است.

توسعه گوشی هواوی آنر نوت 10 دو سال طول کشیده است

مینگ می‌گوید آنها به مدت دو سال مشغول توسعه گوشی هواوی آنر نوت 10 بوده‌اند؛ موضوعی که عدم عرضه آنر نوت 9 را مشخص می‌کند. به همین جهت، طرفداران باید در انتظار اعلان زمان معرفی این گوشی هوشمند باشند. ترجمه متن از انگلیسی به کمک مترجم گوگل کمی دشوار است، ولی به نظر می‌رسد مینگ به عرضه محصولات دیگری به جز آنر نوت 10 نیز اشاره دارد.

متاسفانه، این پست هیچ اطلاعاتی از امکانات، ویژگی‌ها یا مشخصه‌های سخت افزاری را فاش نمی‌کند. ولی مطابق با گزارش‌های قبلی، ما می‌توانیم مطمئن باشیم که از یک صفحه نمایش 6.9 اینچی آمولد که توسط شرکت سامسونگ ساخته خواهد شد، در این موبایل استفاده می‌شود. همچنین با توجه به اختلاف سخت افزاری آنر 8 و آنر نوت 8، احتمالا تراشه قوی‌تر کایرین 980 به عنوان قلب تپنده در خدمت کاربران خواهد بود.

گوشی هواوی آنر نوت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مگه سامسونگ شماره کم اورده که این کم بیاره
    تا 100 میرن اینا

  2. چند تا آنر ده داریم آلان؟؟

  3. فک میکنم تا صد سال دیگه هی همینجوری شماره بزنه

  4. وسع ما در همین حدا بیایم عکساشو تو سایت ببینیم و بریم توان مای نداریم بخریم