گلکسی J7 Aero سامسونگ

گلکسی J7 Aero سامسونگ با تراشه اگزینوس 7885 در راه است

دستگاهی با شماره مدل SM-J337V که آن را به گلکسی J7 Aero سامسونگ نسبت می‌دهند، در Geekbench دیده شد. این موبایل به تراشه اگزینوس 7885 مجهز شده است.

به نظر می‌رسد با محقق شدن گزارش‌های مربوط به عرضه اختصاصی یکی از موبایل های سامسونگ توسط اپراتور آمریکایی ورایزن، فاصله چندانی نداریم و احتمالا “SM-J337V” همان موبایل جدید باشد. اگرچه حالا اطلاعات مربوط به بنچمارک Galaxy J7 Aero از دیتابیس Geekbench پاک شده است، اما چشمان تیزبین از این منبع معتبر غافل نبوده و جزئیات را ثبت کرده‌اند.

مشخصات فنی گلکسی J7 Aero سامسونگ

بر این اساس، موبایل جدید سامسونگ همانند گلکسی J7 Duo و مدل 2018 گوشی های سری Galaxy A8 از تراشه اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرد و همراه با اندروید 8.0 اوریو و حافظه رم کمتر 2 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. هیچ‌کدام از این اطلاعات به معنی نهایی بودن مشخصات فنی نیستند و حتی ممکن است گلکسی جی 7 جدید با 3 گیگابایت رم یا بیشتر عرضه شود.

گلکسی J7 Aero سامسونگ

انتظار می‌رود سایر مشخصه‌های فنی این تلفن هوشمند همانند مدل 2018 گلکسی جی 7 باشد؛ در این صورت کاربران باید خود را برای صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح 720p و دوربین 13 مگاپیکسلی آماده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. رنگش فقط خوشگله

  2. این گوشی ها نسلوشون هنوز منقرض نشده؟؟؟

  3. این با این مشخصات کم کیفیت الان میده دو تومن حتما

  4. چه دل خجسته ای داره سامسونگ
    عمرا دیگ بتونه به پای هوآوی برسه مگه معجزه کنه

  5. گوشی خوبی به نظر میاد اگه یکم حاشیه هاش کمتر میشد خیلی بهتر بود