گوشی لندرور اکسپلور

گوشی لندرور اکسپلور با بدنه بسیار مقاوم و قیمت 600 یورو عرضه شد

گوشی لندرور اکسپلور (Land Rover Explore) که یکی از مقاوم‌ترین موبایل های امروزی محسوب می‌شود، روانه بازار شد. گوشی جان‌سخت لندرور چه ویژگی‌های دارد؟

گوشی مقاوم لندرور که در واقع “Bullitt Group” حق استفاده از این نام را خریداری کرده است، اسفند سال گذشته و در خلال کنگره جهانی موبایل بارسلون پیش روی همگان قرار گرفت. طراحان می‌گویند این گوشی در برابر سقوط از ارتفاع 1.8 متری مقاوم بوده و به لطف استاندارد IP68، در عمق 1.8 متری هم آب به آن نفوذ نخواهد کرد. طراحی منحصر به فرد این گوشی حتی مانع صدمه دیدن آن در آب‌نمک می‌شود.

جدای از مقاومت بالا در برابر عناصر بیرونی، در طراحی گوشی لندرور اکسپلور، سیستم ناوبری خودرو نیز مورد توجه سازندگان قرار داشته و آنها از یک آنتن GPS سرامیکی اضافی با اندازه 25 میلی‌متر استفاده کرده‌اند که دقت دریافت امواج را بهبود بخشیده و مسیریابی بهتر را امکان‌پذیر می‌کند. Land Rover Explore توسط همان شرکتی تولید شده است که گوشی های مقاوم CAT را می‌سازد.

قیمت گوشی لندرور اکسپلور

پیش‌تر، زمان معرفی و قیمت این تلفن هوشمند اعلام نشده بود، ولی حالا فروش آن از طریق وب‌سایت رسمی شرکت و فروشگاه اینترنتی Clow در انگلستان آغاز شده است و علاقه‌مندان بابت خرید گوشی باید مبلغ 600 پوند / 793 دلار (به اضافه مالیت بر ارزش افزوده) را پرداخت کنند. در آلمان نیز فروشگاه‌های اینترنتی Saturn ،Cyberport و NotebooksBilliger این گوشی را با برچسب قیمت 650 یورو (760 دلار) و پک مخصوص “Adventure Pack” در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های لندرور اکسپلور می‌توان به تراشه هلیو X27 شرکت مدیاتک با پردازنده هشت هسته‌ای، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحیش خیلی قدیمیه