گلکسی X سامسونگ

تاریخ رونمایی از گلکسی اس 10 و گلکسی X سامسونگ مشخص شد

تاریخ رونمایی کره‌ای‌ها از دو پرچمدار جدید خود با نام گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و گلکسی X سامسونگ (Samsung Galaxy X) مشخص شد.

اخیرا گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که طبق اطلاعات آنها شرکت سامسونگ از گلکسی S10 خود در ژانویه 2019 (دی ماه 1397) و در رویداد CES 2019 رونمایی می‌کند و سپس یک ماه بعد اولین گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت با نام گلکسی X سامسونگ در MWC 2019 بارسلونا رونمایی می‌شود. اما حالا یک لودهنده اعلام کرده‌ است که مسئولان شرکت سامسونگ جای این دو را با هم عوض کرده‌اند.

اگر این اطلاعات جدید درست باشد، شرکت سامسونگ اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را در رویداد CES 2019  لاس وگاس در دی ماه سال جاری رونمایی می‌کند و چندی بعد این محصول به قفسه فروشگاه‌ها خواهد رسید. شایان ذکر است که گفته می‌شود ‌کره‌ای‌ها گوشی گلکسی X سامسونگ را تنها به تعداد 300 الی 500 هزار عدد تولید خواهند کرد.

علاوه بر این، لودهنده مورد نظر اعلام کرده‌ است که مطابق با تقویم همیشگی سامسونگ در رونمایی محصولات خود، گوشی Galaxy S10 این شرکت در MWC 2019 در شهر بارسلونا رونمایی می‌شود؛ درست مثل گلکسی S9 در سال گذشته. بدین ترتیب شرکت سامسونگ آنچنان بابت آمار فروش پایین پرچمداران خود در سال جاری نگران نیست، چرا که گفته می‌شود کره‌ای‌ها می‌خواستند با رونمایی S10 در ژانویه، بخشی از این آمار کم را جبران کنند.

همچنین گفته می‌شود امکان عرضه یک نسخه کوچک‌تر از پرچمدار جدید سری اس سامسونگ در کنار دو مدل بزرگ نیز وجود دارد. البته در حال حاضر نمی‌دانیم به غیر از ابعاد صفحه نمایش و مشخصات دوربین، چه تفاوت‌های دیگری بین این سه مدل وجود دارد.

از آنجایی که شرکت سامسونگ هنوز پرچمدار دوم خود در سال 2018 با نام گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را معرفی نکرده است، اطلاعات مربوط به این خبر ممکن است هر لحظه تغییر کنند. بنابراین بهتر است جزئیات آن را به راحتی باور نکنیم.