آپدیت جی پی یو توربو

هواوی پی 20 و پی 20 پرو آپدیت جی پی یو توربو را دریافت کردند

آپدیت جی پی یو توربو (GPU Turbo) برای گوشی های خانواده P20 هواوی یعنی هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو و هواوی پی 20 لایت منتشر شد. با دریافت آپدیت GPU Turbo عملکرد گوشی به میزان باورنکردنی افزایش پیدا کرده و مصرف انرژی به میزان زیادی کاهش می‌یابد.

هواوی مدتی پیش تکنولوژی شگفت‌انگیز جی پی یو توربو را معرفی کرد. نخستین گوشی که به صورت پیش‌فرض به این قابلیت مجهز بود، هواوی آنر پلی محسوب می‌شد که باید از آن به عنوان نخستین گوشی گیمینگ بزرگترین گوشی‌ساز چینی یاد کنیم. اما به لطف قابلیت‌های ذاتی جی پی یو توربو می‌توان آن را از طریق انتشار آپدیت نرم افزاری به سایر گوشی ها نیز اضافه کرد.

در ابتدا، گوشی های خانواده Mate 10 آپدیت جی پی یو توربو را دریافت کردند و اکنون نوبت به هواوی پی 20، هواوی پی 20 پرو و پی 20 لایت رسیده است. برای دریافت آپدیت هیچ محدودیتی وجود ندارد. کافی است افراد به سرویس اعضا و کاربران هواوی لاگین کرده و به مسیر APP → Shortcut Service → Upgrade بروند.

آپدیت جی پی یو توربو

ویژگ‌های آپدیت جی پی یو توربو

با دریافت آپدیت جی پی یو توربو عملکرد یک گوشی پایین‌رده و یا مخصوصا میان‌رده همچون پی 20 لایت، در حد اندازه یک پرچمدار خواهد شد، چرا که به ادعای رییس برند آنر، عملکرد پردازشگر گرافیکی گوشی به میزان 60 درصد افزایش پیدا می‌کند. به این ترتیب گوشی های پایین‌رده، همانند پرچمداران قادر خواهند بود بازی‌های سه بعدی و دارای گرافیک بالا را تحلیل و اجرا کنند. می‌توان تصور کرد دریافت آپدیت جی پی یو توربو در پرچمداران، چقدر توان آن‌ها را افزایش می‌دهد.

شاید تصور کنید با دریافت آپدیت جی پی یو توربو که سبب افزایش بی‌نظیر عملکرد گوشی خواهد شد، مصرف باتری به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند، اما مهندسی هواوی در اینجا شگفتی خود را نشان داده و سبب می‌شود با وجود بهبود 60 درصدی عملکرد پردازشگر گرافیکی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین قسمت‌های سخت افزاری گوشی های هوشمند، مصرف انرژی تا 30 درصد کاهش پیدا کند.

علاوه بر پرچمداران اخیر هواوی، برخی مدل‌های میان‌رده‌ و حتی پایین‌رده‌ این شرکت نیز به زودی به روزرسانی جی پی یو توربو را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ابدیت ها کی میادد>>
    هنوز مال میت ده نیومده

  2. دقیقا کجا باید آپدیت کنم Mate 10 این گزینه در. App نیس