خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها؛ از علی دایی تا لیونل مسی

شاید برای شما هم جالب باشد فوتبالیست های مشهور جهان صاحب چه خودروهایی هستند. ما در این مقاله لیستی از فوتبالیست های صاحب گران قیمت ترین اتومبیل های جهان را برای شما تهیه کرده‌ایم.

معمولا فوتبالیست ها به خاطر آنچه که «حفظ پرستیژ» تلقی می‌شود به خرید چند آپارتمان در نقاط مختلف جهان، یک کاخ رویایی برای خود، هواپیمای شخصی، کشتی‌های تفریحی و غیره می‌پردازند. در این بین، خرید اتومبیل های گران قیمت را نیز باید به عنوان یکی از مهم‌ترین این موارد معرفی کرد.

شاید افراد کمی در بارسلونا لیونل مسی را همراه خودرو مازراتی خود دیده باشند. زلاتان ابراهیموویچ نیز در حالی اقدام به جمع آوری کلکسیونی از اتومبیل ها می‌کند که خود حتی پایش را به داخل پارکینگ آن‌ها نیز نگذاشته است. ما همیشه در مورد اتومبیل های گران قیمت ستاره‌های فوتبال جهان شنیده‌ایم. در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از این خودروها و صاحبان فوتبالیستشان بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

علی دایی – مازراتی گرن توریسمو

قیمت پایه: 125 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

علی دایی، استوره فوتبال ایران و آسیا پس از آنکه از بایرن مونیخ به ایران بازگشت تصمیم گرفت تا کسب و کار خودش را در بخش‌های مختلفی از جمله تولید پوشاک ورزشی برند «دایی» راه اندازی کند. وی حالا یکی از موفق‌ترین فوتبالیست هایی است که وارد تجارت شده است. دایی همراه مازراتی گرن توریسمو خود به تمرینات تیم فوتبال سایپا می‌رود. این خودرو چند سالی می‌شود که زیر پای علی دایی است.

لیونل مسی – مازراتی گرن توریسمو

قیمت پایه: 125 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا هرچند در بخش خانه صاحب یکی از مجلل‌ترین‌ها نیست، اما فوق‌العاده فوتبالیست ماشین بازی است. وقتی درب پارکینگ خانه او باز شود، ما شاهد یک مازراتی گرن توریسمو 2.5 میلیون دلاری همراه دو خودرو فراری ، یک دوج و دو آئودی دیگر خواهیم بود که برآورد ارزش آن‌ها چیزی در حدود 9 میلیون دلار خواهد بود.

کریستیانو رونالدو – لامبورگینی اونتادور

قیمت پایه: 422 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

رونالدو پرتقالی که این روزها صحبت از حضورش در تیم یوونتوس و جدایی از رئال مادرید بر سر زبان‌ها است، همواره یکی از عاشقان زندگی لاکچری است. وقتی به مستند رونالدو می‌نگریم، با باز شدن درب پارکینگ منزل وی چشممان به 8 خودرو جذاب و لوکس می‌افتد، اما آن زمان که مستند زندگی وی ساخته شد،‌ او هنوز اونتادور افسانه‌ای را خریداری نکرده بود. اگر از طرفداران وی باشید قطعا می‌دانید که وی پس از برد 6 – 1 رئال در برابر بتیس بود که از خودرو لامبورگینی اونتادور مشکی رنگ خود پرده برداری کرد.

زلاتان ابراهیموویچ – پورشه اسپایدر 918

قیمت پایه: 847 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

شرکت پورشه تنها 918 دستگاه پورشه اسپایدر تولید کرد و به همین خاطر این عدد را در جلوی نام خودرو نیز قرار داد. یکی از این 918 صاحب پورشه اسپایدر، زلاتان ابراهیموویچ سوئدی است. البته ما تعجب می‌کنیم چطور وی با اندام ورزیده و قد نزدیک به 2 متر خود در این خودروی اسپورت نه چندان بزرگ جای گرفته است.

زلاتان سال 2015 در حالی که مشغول رانندگی در جاده‌های سوئد بود تصادف شدیدی کرد که در آن آسیبی به وی وارد نشد. همین بهانه‌ی خوبی برای او شد تا یک خودرو مدل جدیدتر از برند پورشه، یعنی اسپایدر 918 را خریداری کند.

نیمار – آپولو ارو

قیمت پایه: 800 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

سال 2009 بود که شرکت گامبرت دیگر صاحب سریع ترین خودروهای جهان نبود و جای خودش را به بوگاتی و فراری داد. اما آن‌ها مجددا در سال 2016 با محصولی جدید به بازار خودروهای سریع بازگشتند و از آپولو ارو پرده برداری کردند. Arrow، اتومبیلی است که نیمار با آن پاریس را فتح کرده است و بی‌تردید یکی از خاص‌ترین اتومبیل های جهان نیز شناخته می‌شود. مجموعا 13 دستگاه از این خودرو به تولید رسیده است و همین باعث قیمت 1.4 میلیون دلاری آن شده است.

گرت بیل – آئودی آر 8

قیمت پایه: 150 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

گرت بیل وینگر ولزی تیم رئال مادرید، برخلاف دیگر ستاره‌های مطرح جهان علاقه‌ای به استفاده از چند خودروی گران قیمت نداشته و تنها با یک خودرو آئودی آر 8 در خیابان‌های مادرید رویت شده است. نکته جالب اینجاست که بیل خودرو آئودیی آر 8 خود را نیز در سال 2014 از شرکت آلمانی آئودی هدیه گرفته است تا آن را یکی از خسیس‌ترین ستارگان جهان در زمینه‌ی خودرو بدانیم. نکته جالب اینجاست که در این لیست، خودرو وی نیز ارزان‌ترین مدل شناخته می‌شود.

وین رونی – استون مارتین ونکوئیش

قیمت پایه: 290 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

اسب تک شاخ، موجودی خیالی و افسانه‌ای است که می‌تواند کارهای ناممکن را ممکن سازد. همین بهانه‌ی خوبی بود تا کمپانی استون مارتین نام آخرین مدل خودرو ونکوئیش خود را تک شاخ بنامد.

شاید کمتر در بین فوتبالیست ها بتوان خودروی استون مارتین یافت؛ مگر آنکه حس وطن دوستی یکی مثل وین رونی گل کرده و یکی از خودروهای داخلی بریتانیایی را خریداری کند. گران ترین خودرو پارکینگ وین رونی، یک استون مارتین ونکوئیش است که 350 هزار دلار قیمت داشته و با حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت جاده‌ها را درمی‌نوردد. به گفته نزدیکان وی، وین رونی فردی بسیار ولخرج بوده و هفته‌ای 50 هزار دلار را خرج موارد غیرضروری می‌کند.

مسوت اوزیل – فراری 458

قیمت پایه: 243 هزار دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

مسوت اوزیل در نوک پیکان انتقادات به تیم ملی آلمان قرار دارد و در حالی که آن‌ها با افتضاح جام جهانی را خیلی زود و در همان مرحله گروهی ترک کردند، بزرگ‌ترین دغدغه اوزیل افزایش حقوق 8 میلیون دلاریش در آرسنال است. در حالی که این بازیکن مسلمان به هرگونه مشروبات الکلی لب نمی‌زند و به استعمال دخانیات نیز روی نیاورده است، تصمیم گرفته تا برای تخلیه هیجان خود به سراغ اتومبیل‌های اسپورت برود. به همین خاطر وی هم اکنون صاحب یک خودرو فراری 458 است.

فراری 458 مدل 2016 اوزیل دارای سرعت حداکثری 320 کیلومتر بر ساعتی بوده و در مدت شگفت انگیز 3 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

رونالدینیو – بوگاتی ویرون

قیمت پایه: 1.9 میلیون دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

رونالدینیو، جادوگر برزیلی سال‌های نه چندان دور تیم بارسلونا یکی از معدود فوتبالیست هایی است که به صورت جدی به اتومبیلرانی علاقه‌مند بوده و حتی با خودرو بوگاتی ویرون 1.7 میلیون دلاری خود به پیست‌های حرفه‌ای در قاره اروپا نظیر لگزامبورگ رفته و با خودرو سوپر اسپورت خود مانور می‌دهد. هرچند وی همانند بسیاری از فوتبالیست های برزیلی نظیر کاکا، دنی آلوز، مارسلو و ویلیان از یک خودرو هامر نیز در پارکینگ منزلش نگهداری می‌کند.

فرانک لمپارد – فراری لافراری

قیمت پایه: 1.4 میلیون دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

فرانک لمپارد در زمان بازی در چلسی و حتی وستهام نیز به داشتن زندگی مرفه و به اصطلاح لاکچری مشهور بود. وی پیش از جدایی از چلسی یک قلعه قرن هفدهمی را برای سپری کردن تعطیلات خود در یورکشایر خریداری کرد و صاحب یک آپارتمان 12 میلیون دلاری در لندن بود. زمانی که با تیم نیویورک سیتی آمریکا نیز قرارداد بست، یکی از آخرین مدل‌های فراری را نیز خریداری کرد تا خروج از اروپا برای وی لذتبخش‌تر از ماندن در آن باشد.

فراری لافراری یکی از بهترین خودروهای این خودروساز ایتالیایی است که دارای سرعت حداکثری 360 کیلومتر بر ساعتی بوده و ارزش آن نیز 1.4 میلیون دلار خواهد بود.

ساموئل اتوئو – بوگاتی ویرون

قیمت پایه: 1.9 میلیون دلار

خودروهای گران قیمت فوتبالیست ها

اتوئو، مهاجم سابق تیم های اینتر میلان و بارسلونا صاحب کلکسیونی از گوشی های هوشمند و اتومبیل های گران قیمت در منزلش است. این فوتبالیست کامرونی در پاسخ به دلیل این هزینه‌های سنگین خود گفته است که به عنوان یک مهاجم،‌ برای آن که بتوانید هواداران تیم خود را شاد کنید، در ابتدا باید خودتان را شاد کنید. این شادی برای وی کلکسیونی از چهار ماشین به ارزش حدودا 4 میلیون دلار در داخل پارکینگ منزلش آب خورده است.

اما بهترین خودروی داخل پارکینگ اتوئو، یک بوگاتی ویرون است. وی همچنین صاحب یک استون مارتین 1.2 میلیون دلاری، یک بنز میباخ زناتک 1 میلیون دلاری و یک استون مارتین وی 12 با قیمت 500 هزار دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

22 دیدگاه

  1. بهترین ماشین های جهان به اینا میگن

  2. هر کی دوس داره لایک کنه
    هر کی رونالدو رو دوس داره لایک کنه

  3. کاشکی خودمونم فوتبالیست بودیم یه شوت می زدیم ملیارد ملیارد می گرفتیم

  4. هرکی قاسم سلیمانی رو دوست داره لایک کنه.

  5. اصلا ماشین های همشون عالین لایک کنید تا لایکتون کنم ولی ماشیناشون خیلی گرونن تو ایران از اینا داره

  6. ماشین رونالدو و مسی و نیمار و لمپارد با اوزیل عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددنننننننننننننننننننننننننننننننننن.

  7. با عرض پوزش یه کم فرهنگتونا ببرید بالا مگه هر کس که ماشین مدل بالا داره سوار میشه دزده زحمت کشیده پولدار شده استفاده میکنه

  8. آقا بیچاره که گفت مشکل از منبع بوده کوتاه بیاید دیگ پیش میاد خب

  9. هیچ ورزشی اندازه فوتبال در امد زا نیست

  10. خوبه والا دوتا توپ میزنن میلیار میلیارد میزنن جیب

  11. بعد علی دایی میاد میگه حق مردمو خوردید
    یکی نیست خودشو جمع کنه

  12. انقد محو عکساش بودم هی قیمت هارو ندیدم
    چخبره چیشده

  13. واقعا زشته برای یه سایت اطلاع رسانی و … مطلب غیر واقع گذاشتن …قیمت این ماشینا کلا اشتباه هست و دروغ !!!کجای دنیا بوگاتی و لافراری از مازراتی گرن توریسمو ارزونتره !!!؟؟یه چیزی که میخواین بزارین لاقال درموردش تحقیق کنین .اگر باقی مطالب سایتتون هم مثل این باشه که هیچی واقعا

  14. این قیمت ها رو از کجا آوردید مازاراتی 2.5 میلیون دلار مگه بوگاتی شیریون هست
    مازاراتی 250هزارتا نیست تا چه برسه به 2.5میلیون دلار
    قیمت آونتادور هم اشتباه هست