Dell

کمپانی Dell بار دیگر یک شرکت سهامی عام خواهد شد

کمپانی Dell پس از اینکه برای مدت پنج سال یک شرکت خصوصی شناخته می‌شد، باز هم با تغییر در ساختار خود به عنوان یک شرکت سهامی عام ادامه فعالیت خواهد داد.

با عرضه سهامی به ارزش 22 میلیارد دلار در بازار بورس نیویورک، کمپانی Dell پس از نیم دهه، بار دیگر به عنوان یک شرکت سهامی عام فعالیت خواهد کرد. خصوصی شدن Dell به سال 2013 باز می‌گردد که «مایکل دل» موسس و مدیر عامل کمپانی به همراه شرکت سرمایه‌گذاری Silver Lake اقدام به خرید سهام Dell به ارزش 25 میلیارد دلار کرده بودند. از آن سال تاکنون این تولید کننده کامپیوتر و تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات، حضور موفقی را در بازار تجربه کرده است.

کمپانی Dell

سکان هدایت کمپانی Dell همچنان در دستان مایکل دل باقی خواهد ماند

البته با این تغییر و تحولات، مایکل دل به عنوان سهام‌دار اصلی همچنان در سمت مدیر عاملی به کار خود ادامه خواهد داد و Silver Lake نیز سهم 24 درصدی خود از سهام کمپانی را حفظ خواهد کرد. ضمن اینکه دل و سیلور لیک به مانند سه سال اخیر، کنترل شرکت VMWare را که در زمینه پلتفرم‌های ابری و تکنولوژی دیجیتال فعالیت دارد، در اختیار خواهند داشت. VMWare در سال 2015 پس از خرید کمپانی EMC توسط Dell و به منظور بهینه‌سازی خدمات ارائه شده به مشتریان سازمانی، تحت مالکیت این کمپانی در آمده بود.

در بیانیه انتشار یافته از سوی کمپانی Dell ضمن اشاره به رشد بی‌سابقه‌ی دیتا در عصر دیجیتال و دنیای IT، این تغییر و تحولات در راستای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر به مشتریان توصیف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کسی هست هنوز از محصولات dell خریداری کنه مگه
    خیلی جالب نیستن

  2. تو 5 سال چجوری نتوسته کام بک بزنه

  3. تاا حالا اسمشم نشنیدم