گلکسی اس 9 فروش کمتری از گلکسی اس 8 داشته است

فروش ضعیف گلکسی اس 9 حتی کمتر از گلکسی اس 7 و 8

گلکسی اس 9 (Galaxy S9) آخرین پرچم دار سامسونگ فروش ضعیفی را تجربه کرده و بر اساس گزارشهای منتشر شده، میزان فروش گلکسی S9 حتی از گلکسی اس 7 و 8 هم کمتر بوده است.

میزان فروش گلکسی اس 9 سامسونگ در گزارشی که توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده بسیار ضعیف اعلام گردیده و به نظر می‌رسد برخلاف وجود امکانات و قابلیت های جدید در این گوشی، فروش آن حتی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 7 هم کمتر بوده است. عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شود که طبق آمارها، فروش گلکسی اس 9 سامسونگ تقریبا در حد گلکسی اس 4 بوده است!

البته توجه داشته باشید که به غیر از خود سامسونگ، هیچ منبع دیگری قادر به انتشار آمار دقیق فروش این محصول نیست اما اطلاعات منتشر شده توسط IDC می‌تواند آماری حدودی را در اختیار ما قرار دهد. هرچند که تمام شواهد حاکی از فروش ضعیف و دور از انتظار گلکسی اس 9 در بازار است.

به عقیده کارشناسان، عدم تغییر در طراحی پرچم دار جدید سامسونگ نسبت به نسل‌های قبلی، مهمترین دلیل ناکامی سامسونگ در فروش گلکسی اس 9 بوده است. هرچند که این محصول ویژگی های سخت افزاری بسیار خوبی را در خود گنجانده است، اما به نظر می‌رسد که طراحی تکراری آن، انگیزه‌ای برای خرید در میان کاربران ایجاد نکرده باشد.

علاوه بر موضوع طراحی تکراری گلکسی اس 9، نباید فراموش کرد که حضور رقبای قدرتمندی همچون اپل و شرکت های چینی نظیر شیائوی، هواوی و غیره در بازار، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش محصولات سامسونگ داشته باشد.