بهترین خودروهای سال 2018

کار اند درایور بهترین خودروهای سال 2018 را معرفی کرد

بهترین خودروهای سال 2018 در بازار ایالات متحده آمریکا معرفی شدند. وب سایت معتبر کار اند درایور (Car and Driver) با بررسی دقیق چندین خودروی موجود در بازار، 10 خودروی برتر سال را انتخاب کرده‌اند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

سایت معتبر Car and Driver مانند هر سال بهترین خودروهای سال 2018 را معرفی کرده است. طبق این گزارش که با عنوان 10 Best Cars ارائه شده، ده خودروی برتر سال با معیارهای رضایت مشتری، ارزش و لذت رانندگی انتخاب شدند. خودروهای حاضر در این لیست باید قیمتی کمتر از 80 هزار دلار داشته و در سال جاری به بازار آمریکا عرضه شده باشند.

کارشناسان کار اند درایور پس از بررسی خودروهای موجود و آزمایش آن‌ها در هزاران کیلومتر، بررسی پیشرانه‌ها، امکانات، سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی و غیره، نهایتا با رای‌گیری بین خودشان اقدام به معرفی بهترین خودروهای سال 2018 کرده‌اند. در ادامه‌ی مطلب، لیست 10 خودروی برتر سال را مشاهده می‌کنید:

لیست بهترین خودروهای سال 2018

آلفارومئو جولیا / جولیا کوادریفولیو (Alfa Romeo Giulia)

جولیا قدم بزرگی برای بازگشت مجدد برند آلفارومئو به آمریکا برداشته است. محصولات این برند در بازار ایالات متحده با مشکلات کیفی و قابلیت اطمینان پایین شناخته می‌شوند و همین مساله باعث شد تا این برند در سال 1995 از بازار آمریکا خارج شود. اما آلفارومئو جولیا ورق را برگرداند و دو مدل پایه و کوادریفولیوی آن توانست در بین بهترین خودروهای سال 2018 شناخته شوند.

بهترین خودروهای سال 2018

مدل پایه‌ی جولیا از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 280 اسب بخار بهره می‌برد و در نسخه کوادریفولیو (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio) از پیشرانه 2.9 لیتری V6 تویین توربوی ساخت فراری با قدرت 505 اسب بخار استفاده شده است. این خودرو با قیمت پایه نزدیک به 39 هزار دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

آئودی آر اس 3 (Audi RS3)

آئودی RS3 یک مگا هاچ بک آلمانی است که به عنوان قدرتمندترین و گران‌ترین عضو خانواده‌ی آئودی A3 شناخته می‌شود. این خودرو از پیشرانه 2.5 لیتری 5 سیلندر توربو با قدرت 400 اسب بخار استفاده می‌کند و این میزان نیرو از طریق گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه و سامانه کواترو به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. آئودی آر اس 3 تنها در مدت 3.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حتی می‌توان آن را در دسته خودروهای سوپر اسپورت قرار داد.

آئودی آر اس 3

آئودی RS3 نزدیک به 56 هزار دلار قیمت دارد و حدود 20 هزار دلار از مدل A3 معمولی گران‌تر است، اما با توجه به پیشرانه قوی‌تر، صندلی‌های چرمی اسپورت، بهبودهای فنی و امکانات مناسب، کاملا ارزش این مقدار هزینه را دارد.

شورولت کامارو وی 6، اس اس و زد ال 1 کوپه (Chevrolet Camaro)

نسل جدید شورولت کامارو برای سومین سال پیاپی در بین ده خودروی برتر سال قرار گرفته و این خودرو به عنوان یکی از بهترین کوپه‌های اسپورت دنیا معرفی شده است. کوپه‌های V6 و V8 شورولت کامارو در این لیست قرار گرفته‌اند که با موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو به بازار آمریکا عرضه می‌شوند. شورولت کامارو RS دارای پیشرانه 3.6 لیتری وی 6 با قدرت 335 اسب بخار و قیمت 31 هزار دلار است و مدل SS نیز به پیشرانه 6.2 لیتری V8 با قدرت 455 اسب بخار مجهز شده است. همچنین مدل قدرتمندتر ZL1 دارای پیشرانه 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر 650 اسب بخاری است.

شورولت کامارو

شورولت کوروت گرند اسپورت (Chevrolet Corvette Grand Sport)

شورولت کوروت برای دومین سال متوالی در این لیست قرار گرفته و به عنوان یکی از بهترین خودروهای سال 2018 آمریکا معرفی شده است. این خودرو امسال در مدل گرند اسپورت و در دو نسخه کوپه تارگا و کابریولت در لیست قرار گرفته است. گرند اسپورت ترکیبی از بدنه کوروت Z06 با شاسی و سخت افزار کوروت استینگری معمولی است و با قیمت 65 هزار و 590 دلار در نسخه کوپه و قیمت 70 هزار و 590 دلار در نسخه گرند اسپورت کابریولت به بازار آمریکا عرضه شده است.

شورولت کوروت

در زیر کاپوت این خودرو شاهد استفاده از پیشرانه 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی TL1 استاندارد کوروت با قدرت 460 اسب بخار هستیم. این میزان نیرو توسط گیربکس 7 سرعته دستی یا گیربکس سفارشی 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای نسخه گرند اسپورت، پکیج Z07 با قیمت 7 هزار و 995 دلار قابل سفارش است که ویژگی‌هایی مانند تعلیق ارتقا یافته را به خودرو اضافه می‌کند.

هوندا آکورد (Honda Accord)

هوندا آکورد با سابقه‌ترین خودروی حاضر در لیست Best Cars 10 کار اند درایور بوده و با 31 بار حضور در این لیست، رکوردار است. نسل کاملا جدید این سدان ژاپنی نیز بار دیگر مورد توجه کارشناسان کار اند درایور قرار گرفته و حتی با پیشرانه 1.5 لیتری و گیربکس CVT نیز در تست‌های آزمایشی سربلند بیرون آمده است. نسل جدید هوندا آکورد با تغییرات قابل توجهی مواجه شده و حالا علاوه بر حذف نسخه کوپه دو در و پیشرانه 3.5 لیتری وی 6 قبلی، یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو جایگزین پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی شده و پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو نیز جای پیشرانه 6 سیلندر را گرفته است. تمامی این موتورهای جدید ساخت هوندا هستند و عملکرد روان و بی نقصی را ارائه می‌کنند. سیستم تعلیق خودرو نیز به منظور ارائه کیفیت سواری و هندلینگ دقیق از نو تنظیم شده است. هوندا آکورد جدید با قیمت پایه 24 هزار و 460 دلار به بازار آمریکا عرضه می‌شود.

هوندا آکورد

هوندا سیویک اسپورت، اس آی و تایپ آر (Honda Civic si / Type R)

یکی از مهم‌ترین و مشهورترین محصولات هوندا، سیویک است که در بین سال‌های 2012 تا 2015 دچار افت شد، اما نسل دهم آن در سال 2016 دوباره سیویک را به اوج بازگرداند. حالا هوندا Civic پس از سال 1996 توانسته باز هم به لیست 10 خودروی برتر سال بازگردد. دهمین نسل از سیویک در مدل‌های Si و تایپ R در لیست بهترین خودروهای سال 2018 قرار گرفته است. مدل تایپ R با پیشرانه 2 لیتری توربو به قدرت 310 اسب بخار و سیستم دیفرانسیل جلو و مدل Si با پیشرانه 1.5 لیتری توربو به قدرت 205 اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو حدود 22 هزار و 400 هزار دلار است.

هوندا سیویک

مزدا ام ایکس 5 میاتا (Mazda MX-5 Miata)

مزدا MX-5 میاتا با پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی به قدرت 155 اسب بخار، می‌تواند در مدت 5.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. این میزان شتاب به لطف وزن سبک 1130 کیلوگرمی خودرو به دست آمده است. این رودستر ژاپنی تجربه فوق‌العاد‌ه‌ای از رانندگی را ارائه می‌دهد و گیربکس دستی استاندارد خودرو نیز دقیق و بی نقص عمل می‌کند. گیربکس اتوماتیک نیز به صورت سفارشی در دسترس قرار می‌گیرد. مزدا ام ایکس 5 میاتا با قیمت پایه 26 هزار دلار عرضه می‌شود و توانسته در جمع بهترین خودروهای سال 2018 آمریکا قرار بگیرد.

مزدا ام ایکس 5 میاتا

مرسدس بنز ای 400 و ای 43 (Mercedes Benz E400 / AMG E43)

کلاس E مرسدس بنز دارای مدل‌های متنوعی است که دو مدل از آن‌ها یعنی E400 و AMG E43 توانسته‌اند به جمع برترین‌های سال 2018 راه پیدا کنند و برخی از مدل‌ها بنا به دلایلی مانند قیمت بالاتر از سقف مجاز در این لیست جای نگرفته‌اند. مدل‌های E400 در هر 4 نسخه سدان، کوپه، کابریولت و استیشن و همچنین مدل اسپورت AMG E43 در این لیست دیده می‌شوند.

مرسدس بنز ای کلاس

مرسدس بنز ای 400 به پیشرانه 3 لیتری وی 6 تویین توربو با قدرت 330 اسب بخار و مدل اسپورت E43 با همین پیشرانه و البته قدرت بیشتر 400 اسب بخاری عرضه می‌شوند. این خودرو می‌تواند ظرف مدت 4.2 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت پایه‌ی این مدل‌ها نزدیک به 60 هزار دلار است.

پورشه 718 کیمن و باکستر (Porsche 718 Boxter / Cayman)

پورشه نیز با دو خودرو به لیست بهترین خودروهای سال 2018 آمده است. پورشه 718 کیمن و نسخه رودسترش یعنی باکستر مانند سال گذشته در این فهرست قرار گرفته‌اند. نسل جدید این خودرو به پیشرانه 4 سیلندر جدید تخت توربو مجهز شده که جایگزین پیشرانه 6 سیلندر تخت تنفس طبیعی قبلی شده است.

پورشه 718

پورشه 718 کیمن و باکستر در نسخه استاندارد از پیشرانه 2 لیتری با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن‌متر بهره می‌برد و مدل‌های S دارای موتور قوی‌تر 2.5 لیتری با قدرت 350 اسب بخار هستند. مدل‌های استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی می‌توانند در مدت 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسند و مدل‌های اس نیز با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه در مدت 3.6 ثانیه به این سرعت می‌رسند. همچنین قیمت پایه این خودرو 56 هزار و 350 دلار است.

فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

فولکس واگن گلف در چند مدل شامل گلف معمولی، آل ترک (Alltrack)، ای گلف (e-Golf)، جی تی آی (GTI)، آر (R) و اسپورت واگن (Sportwagen) در لیست برترین خودروهای سال کار اند درایور دیده می‌شود. این خودرو بیش از 4 دهه است در سطح اول صنعت خودروی جهان قرار دارد. تمامی مدل‌های پایه این خودرو از پیشرانه 1.8 لیتری استفاده می‌کنند، e-Golf نسخه تمام الکتریکی است و مدل آل ترک نیز نسخه کراس اوور گلف شناخته می‌شود. همه مدل‌ها رانندگی لذت‌بخشی دارند. مدل الکتریکی e-Golf با پکیج باتری بزرگ خود، برد حرکتی 200 کیلومتری را در اختیار قرار می‌دهد و مدل GTI نیز سیستم دیفرانسیل جلو با قدرت 220 اسب بخار را ارائه می‌کند. مدل 300 اسب بخاری R نیز سامانه چهار چرخ محرک عرضه کرده و مدل استیشن اسپورت واگن در کنار مدل آل ترک، فضا و کارایی بیشتر را ارائه می‌دهند.

فولکس واگن گلف

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. حروم خورها چند صد میلیون روش میکشن اگه اینارو بیارن ایران

  2. خیلی ممنون بابت انتشار این خبر.

  3. دلم خونه… چند ساله فقط حسرت میخورم…

  4. واقعا ما چه زندگی میکنیم؟؟؟

  5. با وجود پراید و هاچ بک کی به اینا نگاه میکنه دیگ

  6. Mazda MX-5 Miata همش 26 هزار دلار
    پراید ما 25 میلیون برید عشق کنید بخاطر امنیتممون

  7. خب واقعا جا داره خدارو شکر کنیم که تو ایران زندگی میکنیم و تحریمیم و نمیتونیم از این خودروها وارد کنیم وگرنه دق میکردیم