درآمد شرکت اچ تی سی

درآمد شرکت اچ تی سی با افت بی‌سابقه 67 درصدی رو به رو شد!

درآمد شرکت اچ تی سی در ژوئن 2018 در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، 67.64 درصد کاهش داشت تا تایوانی‌ها بیشترین افت درآمد را طی دو سال اخیر تجربه کنند.

طی سال جاری میلادی، مدیران اچ تی سی هرماه از کاهش درآمد شرکت در مقایسه با سال گذشته خبر می‌دهند. اگرچه برخی تحلیل‌گران به خاطر عرضه Vivo Pro و موبایل پرچمدار +U12 مدعی افزایش چشم‌گیر درآمد شرکت اچ تی سی در ژوئن 2018 بودند، اما حالا مدیران به بالاترین میزان کاهش سود در دو سال اخیر اشاره دارند.

در این گزارش، درآمد تایوانی‌ها 73.15 میلیون دلار اعلام شده که 67.64 درصد کمتر از درآمد 226.1 میلیون دلاری این شرکت در ژوئن 2017 و بیشترین میزان افت، از مارس 2016 میلادی تا به امروز بوده است. همچنین برای اینکه بدتر بودن شرایط بهتر نشان داده شود، آمار و ارقام رسمی از کاهش 9 درصدی درآمد در مقایسه با ماه می (درآمد 82.35 میلیون دلاری) خبر دارند.

کاهش 50 درصدی درآمد شرکت اچ تی سی در سال 2018

در نهایت، باید اشاره کنیم که عرضه گوشی پرچمدار +HTC U12 از آخرین روزهای ماه ژوئن آغاز شده است و تاثیر آن بر درآمد شرکت، ماه جولای مشخص خواهد شد. هرچند، از آنجایی که درآمدهای سال 2018 اچ تی سی در حدود 50 درصد کمتر از درآمدهای آن در سال 2017 هستند، قطعا مدیران برای تداوم حیات در این حوزه به برنامه‌ای مشخص نیاز خواهند داشت.

اخیرا، کمپانی اچ تی سی اعلام کرده است که نزدیک به 1500 نفر از کارمندان خود را بابت جبران هزینه‌ها و همچنین یکپارچه کردن کسب و کار تلفن های هوشمند و واقعیت مجازی، اخراج خواهد کرد. این پروسه از سپتامبر سال جاری میلادی، نهایی خواهد شد و تاثیر مثبت آن از ماه اکتبر در گزارش‌های مالی HTC منعکس می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کم کم باید جمع کنن دارن ورشکست میشن بدددددد