گوشی شیائومی می میکس 3

نگاه نزدیک به گوشی شیائومی می میکس 3 در دنیای واقعی

تصاویری از نگاه نزدیک به گوشی شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi MAX 3) در دنیای واقعی به انتشار رسیده است که می‌تواند یک گوشی بدون حاشیه واقعی را به نمایش بگذارد.

هیچ روزی نیست که اخبار و شایعات جدیدی را از گوشی شیائومی می میکس 3 در فضای وب نشنویم. این بار تصاویری از نگاه نزدیک به این گوشی در دنیای واقعی منتشر شده است. به نظر می‌رسد تمامی شایعاتی که شنیده‌ایم در مسیر درستی قرار داشته‌اند. حتی تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی در گذشته نیز کاملا مشابه آنچه هستند که به تازگی به انتشار رسیده است. هر شایعه‌ای که از این فبلت غول پیکر شنیده بودیم درست بود و ما امیدواریم محصول نهایی به چنین زیبایی باشد.

گوشی شیائومی می میکس 3

تصاویر نگاه نزدیک به گوشی شیائومی می میکس 3 تفاوتی با تصاویر منتشر شده در گذشته ندارد. این به معنای یک نمایشگر بدون قاب و حاشیه در هر چهار طرف است. در اینجا خبری از یک دوربین سلفی یا اسکنر اثر انگشت نیز نیست. گزارش‌های پیشین ادعا می‌کردند شیائومی قصد دارد یک دوربین کشویی در قسمت بالای گوشی جدید خود تعبیه کند؛ هرچند هنوز این رسما تایید نشده است.

در حالی که این‌ها هنوز شایعه هستند، اما به نظر می‌رسد باورپذیرتر از هر زمان دیگری خواهند بود. شیائومی پیشتر یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در گوشی شیائومی می 8 خود قرار داده است، پس نباید شگفت زده شویم اگر شاهد چنین اسکنری در گوشی شیائومی می میکس 3 نیز باشیم.

گوشی شیائومی می میکس 3

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 3

در حال حاضر یکی از معدود گوشی های موجود در بازار که نمایشگر آن از چانه زیری بهره‌مند نیست گوشی آیفون ایکس اپل است، اما به یاد داشته باشید که آن به قسمت ناچ بالایی مجهز شده است. اگر شایعات واقعیت داشته باشند، گوشی شیائومی Mi MIX 3‌ را باید نخستین گوشی فاقد هرگونه حاشیه اضافی یا چانه بدانیم. هر بار که شایعه‌ای در مورد این گوشی می‌شنویم بیشتر شگفت زده می‌شویم. انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر شاهد پرده برداری از جدیدترین فبلت شیائومی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. تا معرفی نشه اینا همش حدس و گمانه

  2. اگه ناچ باشه واقعا جذابیت خاصی داره
    اینجوری به دل نمیشینه اصلا