گوشی موبایل شیائومی می مکس 3

گوشی موبایل شیائومی می مکس 3 را در این ویدیوهای زنده تماشا کنید

دو ویدیوی جدید از گوشی موبایل شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3)، میان رده جدید چینی‌ها را در دنیای واقعی و دو رنگ مشکی و طلایی نشان می‌دهند.

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی گوشی موبایل شیائومی می مکس 3 ، تصاویر و ویدیوهای نگاه نزدیک هم با سرعت بیشتری به بیرون درز می‌کنند. بعد از انتشار تصاویری از قاب پشتی این تلفن هوشمند، حالا Mi Max 3 در دو ویدیوی کوتاه و با رنگ‌های طلایی و مشکی نشان داده شده است. اگرچه ممکن است موبایل هایی که در این ویدیوها می‌بینیم ماکت باشند، اما به خوبی طراحی این محصول جدید را به تصویر می‌کشند.

گوشی موبایل شیائومی می مکس 3

خبر خوب این است که شیائومی با تایید بخشی از مشخصات این تلفن هوشمند، از تجهیز می مکس 3 به باتری بسیار بزرگ 5400 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین دوگانه پشتی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی خبر داده است. برچسب‌های موجود روی نمایشگر گوشی که پایین‌تر ویدیوی آن را مشاهده خواهید کرد، وجود صفحه نمایش غول‌پیکر 6.9 اینچی را تایید می‌کنند. همچنین، در ویدیوی دوم که نسخه طلایی‌رنگ را نمایش می‌دهد، به خوبی می‌نوان سنسور اثر انگشت را روی قاب پشتی مشاهده کرد.

مطابق با شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند، میان رده جدید شیائومی با تراشه اسنپدراگون 636 و سه پیکربندی مختلف با 3، 4 یا 6 گیگابایت رم و 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران خواهد رسید. در کنار این مدل، انتظار می‌رود شیائومی از یک نسخه جدید Pro نیز پرده‌برداری کند. این مدل به باتری بزرگتر 5500 میلی‌آمپری، دوربین قوی‌تر 20+8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 710 مجهز خواهد شد.

متاسفانه اطلاعاتی از قیمت این اسمارت فون ها در دست نیست. در ادامه می‌توانید نگاهی نزدیک‌تر به گوشی های جدید شیائومی داشته باشید.

ویدیوهای گوشی موبایل شیائومی می مکس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الگوی دنیا شما نیستی دوست عزیز که همه اونجوری که دوست داری باید گوشی ها رو دوست داشته باشند
    من خودم میمکس دو دارم همین اندازست خیلی هم باهاش حال میکنم اتفاقا خیلی خوش دست هم هست از گوشی های کوچیک هم اصلا خوشم نمیاد کم کم تمام برندها دارن میرن به سمت صفحه بزرگ
    گوشی ها انتخابشون سلیقه ایه قرار نیست چون تو نمیپسندی همه هم همینطوری باشن

  2. چقد بزرگ و بد دسته
    طراحییش اصلا به دل نمیشینه