گوشی ال جی V40 تینکیو در یک ویدیوی مفهومی رخ نشان داد

تازه‌ترین ویدیوی مفهومی انتشار یافته از گوشی ال جی V40 تینکیو (LG V40 ThinQ)، تصویر واضح‌تری از این پرچمدار را به نمایش گذاشته که تماشای آن خالی از لطف نیست.

یکی از کانال‌های یوتیوبی که همواره اقدام به انتشار ویدیوهای کانسپت از مدل‌های در شرف رونمایی گوشی های هوشمند کرده است، Science and Knowledge نام دارد. این بار دست‌اندرکاران این کانال، پرچمدار آتی LG را دست‌مایه کار خود قرار داده‌اند و ویدیوی مفهومی گوشی ال جی V40 تینکیو را بر مبنای اطلاعات منتشر شده پیرامون این محصول، تولید کرده‌اند.

طراحی و مشخصات گوشی ال جی V40 تینکیو

بر اساس این ویدیوی کانسپت، حاشیه‌های اطراف نمایشگر دستگاه حتی از گوشی های V30 و G7 هم باریکتر است و در واقع از سه سمت، فاقد حاشیه خواهد بود. برخلاف بسیاری از گوشی های اندرویدی بهره‌مند از طراحی بدون حاشیه، قسمت چانه (حاشیه زیر نمایشگر) در ال جی V40 تینکیو دیده نمی‌شود و تنها در بخش فوقانی نمایشگر، حاشیه باریکی وجود دارد که از اسپیکر مکالمه، دوربین سلفی و سایر سنسورها میزبانی می‌کند.

پنل پشتی دستگاه، شیشه‌ای خواهد بود و همانند سایر پرچمداران LG فریم میانی آن جنس فلزی خواهد داشت. دوربین دوگانه‌ی V40 در پنل پشتی با چیدمان عمودی دیده می‌شود و قابلیت‌هایی چون فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و برخورداری از فلش LED به آن نسبت داده شده؛ همچنین حسگر اثر انگشت هم زیر ماژول دوربین قرار گرفته است. کلیدهای تنظیم صدا، میکروفون، اسپیکر، درگاه USB تایپ C و جک هدفون را نیز در کناره‌های دستگاه می‌توان دید.

گوشی ال جی V40 تینکیو

در این ویدیوی مفهومی، به بهره‌مندی گوشی ال جی V40 تینکیو از استاندارد IP68 (ضد آب و گرد و غبار) و استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز اشاره شده که بیانگر دوام‌پذیری و مقاومت بالای آن است.

نمایشگر 6.1 اینچی پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای، وضوح +QHD را ارائه می‌دهد و از تکنولوژی HDR10 برای نمایش بهتر رنگ‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی دستگاه، 90.2 درصد توصیف شده است که البته به پای پرچمدارانی چون ویوو نکس و اوپو فایند ایکس نمی‌رسد.

تراشه اسنپدراگون 845 با هشت هسته پردازشی، قدرت‌بخش این گوشی خواهد بود و بسته به پیکربندی، دستگاه با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به مشتریان ارائه خواهد شد. همچنین بر اساس این ویدیو، ویژگی‌های اپتیک ال جی V40 تینکیو شامل دو سنسور 23 و 19 مگاپیکسلی برای دوربین دوگانه پشتی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌شود.

البته این را باید به خاطر داشت که ویدیوی زیر تنها بازتابی است از آنچه که در ذهن طراحان می‌گذرد و نباید آن را به منزله یک ویدیوی رسمی قلمداد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. الجی کجاش مفهومیه اصلا

  2. دمش گرم انصافا دو ساله الجی دستمه آخ نگفته از همه لحاظ عالیه

  3. خدایی الجی گوشیای بدی نیستن ها ولی خب انفدم خوب نیستن بخوایم براشون هزینه کنیم بهتره بجاش برند های دیگ و مطمن تر بگیریم

    • چطور گوشی بدی نیست ؟ والا مفت گرونه الجی

      • خب شما برو پول به سامسونگ بده که

        S8باS8پلاسش یکیه و ای دوتا فقط تو زمینه قلم با Note8 تفاوت دارن
        S9وS9پلاس با S8وS8 یک طرح هستند و Note9 با Note8 یه طرح هستند

        کلا گوشی های سامسونگ همشون یک شکل اند انفجاری هم هستند

        سامسونگ خوبه اره بابا خوبه ی گوشی زده هر سال اسمشو عوض می کنه چند میلیونم روش میکشه بعضیام میگن عاااااااااالیه

        باش تو خوبی هوا بده