قایق پدالی RedShark Bikes

قایق پدالی RedShark Bikes ؛ دوچرخه دوست داشتنی شما بر روی آب

قایق پدالی RedShark Bikes جدیدترین محصولی است که انتظار داریم به زودی توجه تمامی دوچرخه سواران سراسر دنیا را به خود جلب کند. قایق پدالی این شرکت در سه مدل مختلف عرضه شده و می‌تواند برای مسافرت‌های آبی دارای مسافت بالا نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ژوزف روبا (Josep Rubau) به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین طراحان صنعتی دنیا و خالق چند طرح بزرگ برای شرکت فولکس واگن و همچنین طراح سوپر اتومبیل Tramontana، اکنون تحت شرکتی دیگر اقدام به خلق محصولی شگفت‌انگیز کرده است.

وی اکنون مدیر عامل شرکت RedShark Bikes بوده و تنها یک قایق پدالی اختراع خودش را تحت این شرکت به فروش می‌رساند، اما جذابیت اختراع وی به حدی است که روز به روز تعداد طرفداران قایق پدالی RedShark Bikes بیشتر می‌شود.

قایق پدالی RedShark Bikes

سه مدل از قایق پدالی این شرکت موجود است. دو مدل اول یعنی Fun و Adventure از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده‌اند، اما تفاوت آن‌ها وجود پلاستیکی ضخیم‌تر و دنده‌های بیشتر در نسخه Adventure است که انجام سفرهای طولانی‌تر را امکان‌پذیر می‌کند.

در نسخه سوم Sport برخلاف نسخه Adventure، به جای دوام بیشتر، سرعت بالاتر مد نظر قرار گرفته است. به همین دلیل شاهد استفاده از فیبر کربن سبک در سرتاسر بدنه آن هستیم. البته همچنان در لایه زیرین از پلی اتیلن با چگالی بالا استفاده می‌شود.

قایق پدالی RedShark Bikes

در صورت درخواست مشتریان می‌توان با وجود خرید نسخه Adventure و یا Fun، جنس بدنه را همچون نسخه Sport به فیبر کربن ارتقا داد. یکی از مهمترین مزایای هر سه مدل قایق پدالی RedShark Bikes امکان جمع کردن آن‌ها به منظور حمل و نقل آسان با خودروی شخصی است.

قیمت قایق پدالی RedShark Bikes

همانطور که انتظار داریم، قیمت قایق پدالی این شرکت بسته به مدل آن کاملا متفاوت است. قیمت نسخه Fun و همچنین Adventure و Sport به ترتیب برابر 5 هزار و هفتصد و هشتاد دلار، 8 هزار و صد دلار و 11 هزار و پانصد و هفتاد دلار در نظر گرفته شده است. در ادامه ویدویی از این محصولات مشاهده خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما روی زمینم به زور دوچرخه سواری میکنم

  2. همین مونده رو اب دوچرخه سواری کنیم

  3. جریان آب خودش سنگینه
    رکاب زدنم خوددش خسته کنندس به تنهایی
    حالا تصور کنی این دوتا کنار هم چه فاجعه ای میشه