کابین خودرو آئودی E-Tron

نگاه نزدیک به کابین خودرو آئودی E-Tron ؛ عصر طراحی مکعبی

تصاویری از کابین خودرو آئودی E-Tron ، خودرو SUV جدید آئودی به انتشار رسیده است. این خودرو از طراحی مکعبی با قابلیت‌هایی از جنس آینده برخوردار است.

کمپانی آئودی یک قدم مانده به پرده برداری کامل از خودرو SUV جدید خود به نام آئودی E-Tron ، تصاویری از نمای داخل کابین این خودرو را به انتشار رسانده است که چندان متفاوت از دیگر خودروهای این شرکت نیست. این خودرو هنوز به طور کامل معرفی نشده و تنها تصاویری از خارج خودرو در دست است که ظاهرا هنگام بررسی‌های کارشناسان شرکت آئودی در خیابان‌های آلمان از این خودرو تهیه شده است.

کابین خودرو آئودی E-Tron

اگر داخل این خودرو شما را به یاد اشکال هندسی می‌اندازد باید آن را تایید کنیم، چرا که سبک طراحی جدید کابین خودروهای آئودی، مبتنی بر زبان طراحی مکعبی است. با این حال نقاط مشترک زیادی بین کابین خودرو آئودی E-Tron‌ با دیگر خودروها وجود دارد. در اینجا هنوز یک عوض کننده دنده، صفحه کیلومتر و فرمان معمولی وجود دارد. همچنان علائم نوشتاری، دستگیره‌ها و کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع وجود دارد و شما نمی‌توانید انتظاری که از یک خودرو فوق مدرن الکتریکی به سبک فضاپیما‌های درون فیلم ها دارید را در خودرو جدید آئودی ببینید.

آینه های جانبی مجازی در آئودی E-Tron

البته در اینجا آئودی از یک فناوری جالب توجه در داخل خودرو استفاده کرده است که آینه های جانبی مجازی نام دارد. به جای استفاده از آینه‌های بیرونی مطابق دیگر خودروها، آئودی یک جفت دوربین در خارج از خودرو نصب کرده است که می‌تواند ویدیوی زنده‌ای از بیرون خودرو را بر روی یک جفت نمایشگر 7 اینچی که در داخل کابین نصب شده‌اند به نمایش بگذارد.

کابین خودرو آئودی E-Tron

آینه های جانبی مجازی شاید کمی فانتزی به نظر برسند، اما این سیستم سه گزینه‌ی مختلف مشاهده را در اختیار راننده قرار می‌دهد تا در شرایط مختلف رانندگی بتواند از آن‌ها استفاده کند. جالب‌تر این که می‌توانی توسط این دوربین‌ها بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی نیز انجام دهید.

اما دیگر المان‌ها نظیر خوشه‌ی تنظیمات روی داشبورد وسط در کابین جدید آئودی مطابق اتومبیل‌های معمولی است تا موجب حواس پرتی راننده در هنگام رانندگی و نیاز به اعمال تنظیم‌های مختلف نباشد. در کابین یک سیستم صوتی قدرتمند با برند Bang & Olufsen متشکل از 16 اسپیکر و توان 705 وات نیز جای گرفته است که می‌تواند کمبود صدای اضافی موتور را جبران کند!

کابین خودرو آئودی E-Tron

این می‌تواند یک حرکت خوب از سوی آئودی باشد که به جای کابین‌هایی با ظاهر عجیب و غریب و شبیه به فضاپیماها در داخل فیلم‌های علمی تخیلی، از یک کابین استاندارد استفاده کرده است. ما قطعا عملکرد آینه های جانبی مجازی خودرو آئودی E-Tron را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر فضا داره در عین حالا کلی تجهیزات داره

  2. بهشت که میگن همینجاس توی کابین این