گوشی های پرچمدار سال 2018

پیش‌بینی زمان معرفی گوشی های پرچمدار سال 2018

در این بخش، زمان معرفی برخی از بهترین گوشی های پرچمدار سال 2018 که توسط سامسونگ، گوگل، سونی و دیگر سازندگان مطرح، رونمایی می‌شوند را پیش‌بینی خواهیم کرد.

همواره افشاگران با انتشار تصاویر و مشخصه‌های فنی مربوط به موبایل های پریمیوم، بسیاری از اطلاعات آنها را پیش از معرفی رسمی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با این حال، ما هنوز هم مشتاقانه در انتظار معرفی محصولاتی همچون گلکسی نوت 9 سامسونگ هستیم. اما این تلفن های هوشمند در چه تاریخی رونمایی می‌شوند؟

زمان احتمالی رونمایی از گوشی های پرچمدار سال 2018

موتورولا موتو زد 3 / زد 3 فورس

گوشی های پرچمدار سال 2018

موتورولا در تاریخ 2 آگوست (11 مرداد)، برنامه‌ای مخصوص در شیکاگو دارد. از آنجایی که پیش‌تر گوشی های سری موتو E و موتو G و همچنین گوشی موتو Z3 پلی رونمایی شدند، احتمالا در شیکاگو شاهد معرفی گوشی پرچمدار Moto Z3 یا نسخه بهتر Moto Z3 Force خواهیم بود. با توجه به بازخورد پایین موتو Z2 فورس، امیدواریم این کمپانی قدیمی روی نسخه استاندارد یعنی موتو Z3 تمرکز کرده و از نمایشگر ضدشکننده در نسخه Force عبور کند.

ما می‌دانیم این گوشی با ماژول‌های Moto Mods سازگار خواهد بود. هم‌اکنون گوشی های موتو G و موتو E در حال ورشکسته کردن صنعت تلفن های هوشمند موتورولا هستند و موتو زد 3 هم قرار نیست این شرایط را متحول کند، اما تلاش این شرکت برای ایستادگی در برابر اسمارت فون هایی که با قابلیت‌های منحصر به فرد به دست کاربران می‌رسند، بسیار جذاب است.

سامسونگ گلکسی نوت 9

گوشی های پرچمدار سال 2018

گلکسی نوت 9 یکی از دیگر بهترین گوشی های پرچمدار سال 2018 است که زودتر از دیگر پرچمداران معرفی می‌شود. هرچند، این روزها محصولات سری Galaxy Note به خاطر اضافه شدن جدیدترین و بهترین امکانات به Galaxy S9، کمتر از قبل، منحصر به فرد هستند و تنها قلم هوشمند S Pen است که آن را از گلکسی اس 9 متمایز می‌کند. امسال نیز این موضوع تغییر نخواهد کرد و گلکسی نوت 9، در واقع به عنوان نسخه بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس، با باتری بزرگتر 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و قلم هوشمند به‌روزشده به دست کاربران خواهد رسید. شاید این اسمارت فون تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته باشد، اما استفاده از قلم هوشمند اختصاصی، بسیاری از کاربران را برای خرید تشویق خواهد کرد.

گلکسی نوت 9 قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) پیش روی کاربران قرار گیرد. اگرچه زمان عرضه این گوشی هنوز اعلام نشده است، ولی علاقه‌مندان می‌توانند از نیمه دوم ماه، آماده خرید باشند. این زمان‌بندی، به خوبی سامسونگ را پیش از شرکت‌های دیگری قرار می‌دهد که در سپتامبر یا اکتبر از پرچمداران خود رونمایی خواهند کرد.

سونی اکسپریا ایکس زد 3

گوشی های پرچمدار سال 2018

اکسپریا ایکس زد 3، یکی دیگر از مورد انتظارترین گوشی های پرچمدار سال 2018 است که احتمالا اواخر آگوست و در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد شد. اگرچه ما اطلاعات چندانی در این زمینه نداریم، ولی معمولا سونی از رویداد تکنولوژی IFA برای معرفی حداقل یک موبایل استفاده می‌کند. با در نظر گرفتن معرفی گوشی Xperia XZ2 Premium، احتمالا کاربران باید در انتظار معرفی محصولی جدید باشند.

هیجان‌زده شدن برای معرفی نسخه‌های جدیدی از گوشی های اکسپریا ایکس زد 2 و ایکس زد 2 کامپکت، بسیار دشوار است؛ اما نباید فراموش کنیم که موبایل های مذکور، محصولاتی درخور و البته گران‌قیمت بودند. شاید امسال، سونی برنامه تازه‌ای برای اکسپریا ایکس زد 3 داشته باشد.

ال جی وی 40

گوشی های پرچمدار سال 2018

به نظر می‌رسد ال جی وی 40 یکی دیگر از موبایل های متفاوت کره‌ای‌ها برای سال جاری میلادی خواهد بود. مطابق با شایعات، این اسمارت فون به سه دوربین در بخش پشتی و دو دوربین در بخش جلویی مجهز خواهد شد. ال جی وی 40 همانند G7 ThinQ، با نمایشگر ناچ ولی احتمالا با باتری و اندازه‌ای بزرگتر تولید می‌شود. من امیدوارم که ال جی کاری فراتر را انجام دهد، اما با توجه به سال گذشته و کاری که آنها انجام دادند، من چندان غافلگیر نخواهم شد اگر این اتفاق نیفتد.

سال گذشته، گوشی V30 در آخرین روز ماه آگوست معرفی شد، اما تا اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) خبری از عرضه آن نبود. با توجه به فاصله زمانی بین معرفی و عرضه گوشی G7 در مقایسه با G6، این احتمال وجود دارد که امسال ال جی کمی از این تاخیر بکاهد. یک فرضیه دیگر، معرفی این تلفن هوشمند در ماه سپتامبر و عرضه آن تا ماه اکتبر است. به هر صورت، باید منتظر ماند و دید که ال جی چگونه برای درخشیدن در بازار، برنامه‌ریزی می‌کند.

گوگل پیکسل 3 / پیکسل 3 ایکس ال

گوشی های پرچمدار سال 2018

بسیاری از کاربران مشتاقانه در انتظار معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال هستند. اهمیتی ندارد که نسخه بزرگتر با نمایشگر ناچ همراه می‌شود؛ من تنها می‌خواهم تکامل گوشی های خانواده پیکسل 2 را با سخت افزار جدیدتر، دوربین قوی‌تر و نمایشگر بهتر ببینم. مجهز شدن نسخه کوچکتر به نمایشگر کشیده 18:9 و وجود دوربین سلفی دوگانه نیز به جذابیت‌های این تلفن های هوشمند می‌افزاید. بدون شک، تمام این قابلیت‌های جدید در کنار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید، موبایل های جدید گوگل را به محصولاتی تمام‌عیار تکمیل خواهند کرد.

سال گذشته، گوگل دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) رونمایی کرد. در نتیجه، نسل جدید نیز احتمالا در همین زمان معرفی خواهد شد. بعد از معرفی نیز احتمالا سه ماه طول خواهد کشید تا گوشی های گوگل روانه بازار شوند.

وان پلاس 6 تی

گوشی های پرچمدار سال 2018

آخرین موبایل در لیست ما از گوشی های پرچمدار سال 2018 ، وان پلاس 6 تی است. وان پلاس، معمولا آخرین روزهای سال را برای معرفی پرچمداران سری “T” انتخاب می‌کند و اگر چینی‌ها باز هم از تاریخ قبلی استفاده کنند، احتمالا اواسط نوامبر شاهد معرفی وان پلاس 6T خواهیم بود. همانند سال گذشته، عمده تغییرات وان پلاس 6T به استفاده از سخت افزار بهتر مربوط خواهد شد و علاقه‌مندان نباید منتظر یک طراحی جدید باشند. استفاده از دوربین جدیدتر و باتری بزرگتر هم از دور از انتظار نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هواوی میت ۲۰ و میت۲۰ پرو اگه بیاد دهن همه رو سرویس میکنه

  2. پس هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو چی شدن