قیمت سیتروئن سی 3

قیمت سیتروئن سی 3 به طور قطعی و رسمی توسط سایپا اعلام شد

قیمت سیتروئن سی 3 (Citroen C3) مشخص شد. شرکت سایپا سیتروئن قیمت قطعی و رسمی خودروی سیتروئن C3 را به عنوان اولین محصول مشترک و جدید این دو خودروساز برای بازار ایران اعلام کرده است.

شرکت سایپا سیتروئن قیمت محصول جدید خود یعنی سیتروئن C3 را به طور رسمی اعلام کرد. فروش این خودروی اصالتا فرانسوی از تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه در ایران آغاز شد و حالا سایپا قیمت قطعی و تمام شده‌ی این محصول را اعلام کرده است.

قیمت سیتروئن سی 3

سیتروئن سی 3 به پیشرانه 1.6 لیتری توربو 4 سیلندر 16 سوپاپ با قدرت 163 اسب بخار و گشتاور 243 نیوتن‌متر مجهز شده و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. سیستم فرمان برقی، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، تهویه مطبوع خودکار، سقف اسپورت قرمز، کامپیوتر سفری، نمایشگر لمسی 7 اینچی چند رسانه‌ای، کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای، سیستم ضد سرقت موتور، روکش چرمی فرمان، چراغ‌های اتوماتیک جلو، آینه‌های جانبی برقی و گرم‌شونده، بلوتوث، چراغ روشنایی در روز LED، دوربین و سنسور پارک عقب خودرو و دزدگیر پیشرفته از جمله امکانات و ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شوند. در جدول زیر، قیمت سیتروئن سی 3 را مشاهده می‌کنید:

قیمت سیتروئن سی 3 – تیر 97

خودرومدلقیمت قطعی
سیتروئن C31397135 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نسبت به ماشینای هم رده خودش با همین قیمتا کاملا به صرفه س و به نظرم میتونه انتخاب خوبی باشه

  2. قیمت رو زیاد بالا نزده و ماشین خوبی هست

    ولی من نه کاری با افت قیمت دارم و نه کاری به کلاس و اروپایی سوار شدن و … و به شخصه یک شاسی بلند (یا کراس اوور) چینی مثل چری تیگو 7 رو به به سیتروئن C3 ترجیح می دم

    با سپاس

  3. 135 ملیون ناقابل
    باور کنید انقد پول رو یجا ندیدم من