بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک برای اندروید در سال 2018 + دانلود

در این مطلب با بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک اندروید آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. مزیت این برنامه‌ های ارسال پیام کوتاه برای اندروید در مقایسه با نرم افزارهای ارسال پیامک پیش‌فرض، داشتن قابلیت‌های اضافی همچون فراهم کردن قابلیت ارسال پیامک از کامپیوتر و همچنین داشتن ظاهری جذاب است.

با وجود وابستگی ما به پیام‌رسان‌های تحت اینترنت، به هیچ عنوان نمی‌توان آن‌ها را با پیامک جایگزین کرد. ارسال پیام کوتاه و برقراری تمامی صوتی، از ابتدا پایه‌ای‌ترین قابلیت‌های گوشی های موبایل بوده و خواهند ماند.

اما متاسفانه اپلیکیشن های ارسال پیامک پیش‌فرض اندروید امکانات بسیار کمی در اختیار ما قرار داده و برخلاف پیام‌رسان‌های تحت اینترنت، ظاهر نه چندان دلچسبی دارند. به همین دلیل در این مطلب با بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک اندروید آشنا شده و آن‌ها را دانلود خواهیم کرد. برای دانلود هر برنامه بر روی نام آن کلیک کنید.

Android Messages

برنامه Android Messages

Android Messages اپلیکیشن رسمی گوگل برای ارسال پیامک است. باید اعتراف کرد بعد از نصب این برنامه، شدیدا به ارسال پیام کوتاه علاقه‌مند شده و ترجیح می‌دهید به جای ارتباط با دوستانتان در پیام‌رسان‌های تحت اینترنت همچون تلگرام و واتس اپ، با آن‌ها اس ام اس بازی کنید! در Android Messages به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک از قابلیت RCS پشتیبانی می‌شود، به این معنی که در صورت پشتیباتی اپراتور، برنامه می‌تواند خوانده شدن پیامک را علاوه بر نمایش ارسال موفق (Delivery Report) به شما نشان بدهد.

در این اپلیکیشن، تنظیمات نوتیفیکیشن ویژه اندروید 8 اوریو پیاده‌سازی شده و سبب می‌شود برای هر مکالمه قادر به سفارشی‌سازی نوتیفیکیشن باشید. درون آن ویژگی‌هایی همچون حالت شب وجود ندارد، اما در عوض ارسال پیامک از طریق کامپیوتر را بدون محدودیت در تعداد امکان‌پذیر می‌کند.

Textra SMS

برنامه Textra SMS

Textra SMS یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن های ارسال پیامک اندروید بوده و علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، ویژگی‌های متنوعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به عنوان نمونه در این برنامه قادر به سفارشی‌سازی پوسته و ظاهر رابط کاربری بوده و می‌توانید همانند Android Messages، تنظیمات نوتیفیکیشن را به ازای هر یک مخاطب‌ها تغییر بدهید.

می‌توان رنگ پس‌زمینه و همچنین رنگ حباب‌های پیام‌ها در هر مکالمه را به صورت ویژه مشخص کرد. به عنوان نمونه می‌توانید عکس پس‌زمینه صفحه مکالمه خود با همسرتان را یک تصویر قلب گذاشته و رنگ حباب‌ها را به قرمز و سفید تغییر بدهید! امکان پاسخ‌دهی سریع به پیامک‌ها به لطف نمایش پنجره پاپ آپ به صورت آنی بعد از دریافت پیام، ارسال پیامک به صورت زمان‌بندی شده، پیام‌رسانی گروهی و ابزار داخلی بلاک کردن، از جمله ویژگی‌های مهم Textra SMS است.

Pulse SMS

برنامه Pulse SMS

Pulse SMS نیز جزو اپلیکیشن های ارسال پیامک اندروید بوده و قابلیت‌های سفارشی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما این اصلی‌ترین ویژگی برنامه نیست. به وسیله Pulse SMS خواهید توانست بر روی تمامی دستگاه‌های خود اعم از ساعت هوشمند، تبلت و کامپیوتر به پیامک‌ها دسترسی داشته و به آن‌ها پاسخ بدهید.

البته در صورت استفاده از نسخه رایگان، در هر ماه محدود به ارسال 150 پیامک از طریق کامپیوتر خواهید بود. در اینجا مزیت استفاده از Android Messages برای کاربران علاقه‌مند به ارسال پیامک از طریق کامپیوتر مشخص می‌شود. یک قابلیت امنیتی به منظور رمزگزاری بر روی پیامک‌ها نیز وجود دارد.

Mood Messenger

برنامه Mood Messenger

مزیت استفاده از Mood Messenger این است که پیام‌رسانی تحت اینترنت و همچنین ارسال پیامک را برای ما در یک پکیج فراهم می‌کند. اگر سایر دوستانتان نیز دارای این اپلکیشن باشند، می‌توانید به آن به عنوان جایگزین برای واتس اپ نگاه کنید، در غیر این صورت همانند سایر اپلیکیشن‌های ارسال پیامک کار خواهد کرد. در این برنامه می‌توان قسمتی برای ارسال سریع پیامک به برخی مخاطب‌ها در نوتیفیکیشن ایجاد کرد که نیاز به وارد شدن به اپلیکیشن را از بین می‌برد.

بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک از نگاه شما

آیا به جای اپلیکیشن SMS پیش‌فرض گوشی خود، از برنامه دیگری استفاده می‌کنید؟ نام نرم افزار را با ذکر دلیل ارجحیت داشتن آن برای شما در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. بسیار عالی از سرعت نصب

  2. من که از Hodhod استفاده میکنم.امکاناتش از همشون بهتره بنظرم و ضد تبلیغ هوشمند هم داره.

  3. تلگرام ودیگر هیچ

  4. من از Mood Messenger استفاده میکنم عالیه

  5. من با مال خود گوشی پیام میدم

  6. تا تلگرام مونده دیگه کسی اس مس نمیده

    • تلگرام هم عین اینا جاسوسیه چی فک کردی

      • تو خسته نمیشی اینقدر چرت میگیی

        • ببخشید، خدا به هممون عقل داده

          به نظر شما عقلانیه یک اپلیکیشن، یک شرکت با تعدادی کارمند و سرورهایی قدرتمند در دو سه نقطه از دنیا، سرورهایی که هزینه های این موردش فقط به چندین میلیارد تومان در ماه می رسه و هزاران هزار ترابایت اطلاعات جابجاو ذخیره می کنه، همه و همه بصورت رایگان در اختیار من و شما باشه ؟ اون هم اینکه سازندش تنها یک دانشجویی بوده که بعد از دوران دانشجویی و شرکت در مسابقات آی تی وارد این حیطه شده و سرمایه خاصی نداشته و این همه هزینه رو برای عشقی که به ما داره انجام میده؟

          به نظرتون بیگ دیتا و فروشش + مهندسی نظام های اجتماعی و سیاسی و اعتقادی و فرهنگی کشور ها بهترین راه درآمدی چنین پیام رسان هایی نیست؟ این نقض حریم خصوصی نیست؟ این جاسوسی نیست ؟

          سازمان سیا نمی تونه از مشتریان پشت پرده اطلاعات مفت جمع آوری شده مردم در تلگرام باشه ؟ اون هم مردمی از جنس مردم خاورمیانه که مستعمره قدیمی و همیشه دندونگیر آمریکا و غرب بودن و هستن ؟

          اما تا یک تعدادی جوان داخلی سیستمی طراحی می کنن همه میگن اینا جاسوسین و عضو نشید و بد میشه و ….

          واقعاً که خیلی خوبیم ما …

  7. Pulse SMS کار کردن با این فوق العاده رو مخ و اعصاب خورد کنه

  8. عه همچین چیزایی هم وجود داشت و ما نمیدونستیم
    چه جالب