قیمت سیتروئن C3

شرکت سایپا سیتروئن خبر مربوط به قیمت سیتروئن C3 را تکذیب کرد

به تازگی خبری مربوط به اعلام قیمت سیتروئن C3 در رسانه‌ها منتشر شد، اما شرکت سایپا سیتروئن با صدور اطلاعیه‌ای انتشار قیمت سیتروئن سی 3 را تکذیب و این موضوع را یک اشتباه فنی عنوان کرد.

قیمت سیتروئن C3 هنوز مشخص نشده است

اخیرا خبری در رسانه‌ها منتشر شد که با استناد به یک برگه دعوتنامه، قیمت سیتروئن C3 را 135 میلیون تومان اعلام کرده بود. حالا روابط عمومی شرکت سایپا سیتروئن اطلاعیه‌ای صادر کرده و ضمن تکذیب این خبر، در مورد این اشتباه فنی توضیح داده است. سایپا سیتروئن اعلام کرده هنوز قیمت سیتروئن C3 به صورت قطعی مشخص نشده و رقم 135 میلیون تومان تنها یک قیمت پیشنهادی و غیر کارشناسی است.

ظاهرا این برگه دعوتنامه به صورت آزمایشی طراحی شده و برای انجام برخی فرایندها در نظر گرفته شده بود، اما برخی افراد با دستکاری آن و انتشار این سند در فضای مجازی، قیمت قطعی و رسمی خودروی جدید سیتروئن سی 3 را 135 میلیون تومان اعلام کرده بودند. سایپا سیتروئن تاکید کرده که این تصویر از دعوتنامه به هیچ عنوان رسمی و قانونی نیست و شرکت هنوز دعوتنامه‌های تحویل شهریورماه را ارسال نکرده است. لازم به ذکر است که پیش فروش خودروی سیتروئن سی 3 به عنوان محصول جدید شرکت مشترک سایپا سیتروئن در اردیبهشت‌ماه امسال انجام شده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اول شایعه پراکنی میکنن که بعدش قیمت بالای محصولات مردم رو شگفت زده نکنه، در ضمن اینا اگه گاری هم درست کنن خلاصه یه عده پیدا میشن که بخرن، واقعا متأسفم

  2. “سایپا سیتروئن اعلام کرده هنوز قیمت سیتروئن C3 به صورت قطعی مشخص نشده و رقم 135 میلیون تومان تنها یک قیمت پیشنهادی و غیر کارشناسی است.”
    یعنی کشته قیمت کارشناسیتونم

  3. اینا همش شایعه در میارن میخان ملت مارو تضعیف کنن

  4. چقد زشته این کی سوار اینجور ماشینی میشه آخه حیف پول نیست بدی این

  5. سایپا روی 200 میلیون حساب کرده شما چرا 135 زدید