تبلت مایکروسافت سرفیس گو

تبلت مایکروسافت سرفیس گو با طراحی منحصر به فرد معرفی شد

تبلت مایکروسافت سرفیس گو (Microsoft Surface Go) رسما رونمایی شد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی، قیمت و امکانات تبلت مایکروسافت سرفیس گو همراه گجت نیوز باشید.

تبلت مایکروسافت سرفیس گو سبک‌ترین، کوچکترین و البته ارزان‌ترین عضو خانواده محبوب “Surface” بوده و با قیمت تنها 399 دلار به فروش می‌رسد. سیاست قیمت‌گذاری مایکروسافت، تبلت جدید این شرکت را به رقیبی مستقیم برای آپید پرو اپل و گلکسی بوک سامسونگ تبدیل می‌کند.

سرفیس Go با وزن 1.15 پوند (2.26 کیلوگرم) و 8.3 میلی‌متر ضخامت، بسیار سبک بوده و با خیالی آسوده می‌توان آن را حمل کرد. سازندگان از نمایشگر 10 اینچی “PixelSense” بهره برده‌اند تا این تبلت با قلم Surface Pen و پشتیبانی از 4096 سطح حساس به فشار، سازگاری کامل داشته باشد.

زیر قاب، پردازنده نسل هفتمی Intel Pentium Gold که برای ارائه عملکردی پایدار و قابل اعتماد در انجام کارهای روزمره همچون کار با آفیس و تماشای محتوای چندرسانه‌ای طراحی شده است، به عنوان قلب تپنده دستگاه در خدمت کاربران خواهد بود. این پردازنده همچنین طراحی بدون فن و طول عمر بالای باتری را نیز به ارمغان می‌آورد. مایکروسافت ضمن اشاره به مناسب بودن این تبلت برای خواندن کتاب در حالت پرتره، افراد پرمشغله و فعال را هدف قرار داده است.

پیش‌فروش تبلت مایکروسافت سرفیس گو از امروز در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا، کانادا، لوکزامبورگ، نیوزلند، انگلستان، ایرلند، آلمان، اتریش، بلژیک، فرانسه، هلند، سوییس، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، لهستان، ایتالیا، پرتقال و اسپانیا آغاز خواهد شد. کاربران کشورهای دیگر نیز از هفته‌های آینده قادر به خریداری این تبلت خواهند بود.

ویدیوی معرفی تبلت مایکروسافت سرفیس گو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تولدم نزدیکه هرکی خواست کادو بده صورتیشو برام بخره

  2. زیباست
    طراحیش میخوره ایرانی باشه

  3. صورتیش چه خوش رنگ و خوبه

  4. فقط میشه گفت عالیه