رونمایی از هواوی نوا 3

زمان و مکان رونمایی از هواوی نوا 3 رسما اعلام شد + عکس

شرکت هواوی رسما زمان رونمایی از هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) را اعلام کرده است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی جدید هواوی آشنا شوید.

رونمایی از هواوی نوا 3 رسما در چین

تیزرهای تبلیغاتی پیشین هواوی همگی تایید می‌کردند که هواوی نوا 3 در راه است. طی یک کنفرانس خبری، این سازنده چینی خبر از رونمایی از هواوی نوا 3 در ماه جولای داده بود. حال حساب کاربری ویبو شرکت هواوی رسما پرده برداری از این گوشی چینی میان رده در تاریخ 18 جولای (27 تیر ماه) را تایید کرده است.

رونمایی از هواوی نوا 3

این پرده برداری در شنژن چین صورت خواهد گرفت. اما درست 10 روز بعد شاهد رونمایی از هواوی نوا 3 در فیلیپین خواهیم بود. یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های این گوشی، یک نمایشگر ناچ استایل، دوربین سلفی دوگانه و دوربین دوگانه پشتی آن است. هواوی Nova 3 پیشتر موفق به کسب تاییدیه تنا شده است. بر اساس لیست منتشر شده در سایت تنا، نوا 3 به یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح +Full HD مجهز خواهد بود. یک پردازنده 8 هسته‌ای نیز با سرعت کلاک 2.36 گیگاهرتزی در زیر قاب این محصول مشغول فعالیت است. احتمال دارد این پردازنده درون تراشه کایرین 659 قرار داشته باشد.

نوا 3 در نسخه‌هایی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو از یک رم 6 گیگابایتی بهره می‌برند. برای داشتن فضای ذخیره بیشتر نیز شما می‌توانید از اسلات کارت میکرو اس دی تعبیه شده بر روی گوشی استفاده کنید. این وشی از یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم را دریافت می‌کند. رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو نیز در راس بخش نرم افزاری گوشی چینی هواوی نوا 3 جای گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی در اختیار کاربران قرار دارد و همچنین تایید شده که این گوشی در رنگ‌هایی همچون آبی، طلایی و بنفش/آبی به عرضه درخواهد آمد.

رونمایی از هواوی نوا 3

وقتی به بخش عکاسی می‌رسیم، نوا 3 ارائه کننده دوربین دوگانه سلفی متشکل از سنسورهای 24 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی است. دوربین دوگانه پشتی این گوشی نیز به شکل عمودی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که آن‌ها نیز متشکل از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 24 مگاپیکسلی هستند.

متاسفانه هنوز قیمت هواوی نوا 3 اعلام نشده است. اگر شما هم علاقه‌مند به این گوشی چینی زیبا شده‌اید، می‌توانید مراسم رونمایی از هواوی نوا 3 را 27 تیر ماه از گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. همه چیزش عالیه از رم حافظه
    باتری دوربین ظاهر همه چیش عالیه

  2. خوش رنگ ترین گوشی که دیدم

  3. عالیه خوش رنگ زیبا
    و جذاب

  4. حیف چینیه وگرنه خیلی زیباست

  5. هوآوی هم فقط ظاهرش خوبه وگرنه سخت افزار افتضاح

  6. انصافا خیلی خوشگله آدم جذبش میشه ناخودآگاه