دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی

زمان معرفی دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی تایید شد

زمان معرفی دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی رسما اعلام شد. مچ بند هوشمند هواوی در رویداد معرفی گوشی Nova 3 پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بعد از اعلام رسمی زمان معرفی گوشی نوا 3 در تاریخ 18 جولای (27 تیر)، دو ساعت بعد مدیران از رونمایی دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی در خلال همین تاریخ خبر دادند. گوشی نوا 3 قرار است طی رویدادی در شنژن معرفی شود؛ در نتیجه، احتمالا دستبند جدید این شرکت نیز در همان محل رونمایی خواهد شد. دستبند هوشمند TalkBand B3 در سال 2016 معرفی شد و شامل هدست بلوتوثی درون‌گوشی با نمایشگر مونوکروم می‌شد. حالا جانشین این گجت جذاب قرار است با نام B5 و همان هدست در اختیار کاربران قرار گیرد.

دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی

مطابق با پوستر رسمی این دستبند هوشمند، کاربران برای صحبت آزادانه، به راحتی قادر به جدا کردن این هدست هستند. تصویری که هفته گذشته توسط افشاگر مورد اعتماد، ایوان بلس، منتشر شده بود (عکسی که بالاتر ضمیمه شده است) هم سادگی در انجام این کار را تایید می‌کند.

تجهیز دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی به نمایشگر بزرگتر

به نظر می‌رسد امسال از نمایشگر اولد بزرگتر با فونت‌های درشت‌تر استفاده شده است. مدل طلایی این گجت پوشیدنی با بند چرمی و مدل نقره‌ای آن با بندی متالیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مثل نسل قبلی، TalkBand B5 نقش یک ردیاب تناسب اندام را نیز ایفا خواهد کرد؛ بنابراین، امکان تجهیز آن به سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب و حسگرهای دیگر وجود دارد.

در حال حاضر، مشخصات فنی و قیمت دستبند هوشمند TalkBand B5 هواوی در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، ولی از آنجایی که این محصول جدید به عنوان یکی از رقبای اصلی شیائومی می بند 3 -که 169 یوان (25 دلار) قیمت دارد- به دست کاربران می‌رسد، احتمالا شاهد قیمتی رقابتی از سوی هواوی خواهیم بود.