سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه ژوئن از نگاه AnTuTu

AnTuTu به عنوان یکی از محبوب‌ترین بنچمارک‌های امتیازدهی به گوشی های هوشمند، فهرست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی را منتشر کرد. بر اساس این لیست آنتوتو می‌توان دریافت محبوب ترین گوشی های هوشمند اندرویدی کدام مدل‌ها هستند.

بعد از انتشار لیست قدرتمندترین گوشی های هوشمند ماه ژوئن سال جاری از نگاه AnTuTu، نوبت به آن رسید تا لیست 10 گوشی محبوب اندرویدی همین ماه نیز توسط این بنچمارک منتشر شود. در این لیست، محبوب ترین گوشی های اندرویدی بر اساس امتیازهایی که کاربران بین روزهای اول تا سی‌ام ژوئن در اپلیکیشن AnTuTu به آن‌ها دادند، مرتب شده‌اند.

محبوب ترین گوشی های اندرویدی AnTuTu

محبوب ترین گوشی های اندرویدی کنونی

با کسب 95 درصد رای مثبت، سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در صدر محبوب ترین گوشی های اندرویدی ژوئن 2018 قرار دارد. نکته جالب اینجاست که در رای‌گیری ششمین ماه سال 2018، یکی از پرچمداران نیمه نخست سال گذشته به عنوان محبوب ترین گوشی اندرویدی ماه انتخاب شده است.

اکسپریا ایکس زد پریمیوم دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی منحصربه‌فرد 4K HDR بوده و اولین گوشی محسوب می‌شود که در سال 2017 همراه با تراشه اسنپدراگون 835 معرفی شد. به عنوان دیگر مشخصات فنی این گوشی باید به حافظه داخلی 64 گیگابایتی، حافظه رم 4 گیگابایتی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

گوشی میزو پرو 6 پلاس که در اواخر سال 2016 معرفی شد، با اختلاف یک درصدی و کسب 94 درصد رای مثبت، توانست بعد از اکسپریا ایکس زد پریمیوم در رده دوم لیست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی قرار بگیرد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی 2K بوده و از تراشه اگزینوس 8890 قدرت می‌گیرد. حافظه رم آن 4 گیگابایت بوده و ویژگی بسیار کاربردی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن، داشتن تثبیت‌کننده نوری تصویر 4 محوره است.

گوشی Meizu PRO 6 Plus

وان پلاس 6 و شیائومی می میکس 2 با داشتن 93 درصد رای مثبت در رده‌های بعدی قرار دارند. پرچمدار جدید وان پلاس دارای نمایشگری 6.28 اینچی بوده و به پنل Optic AMOLED مجهز شده است. به عنوان سایر مشخصات فنی این گوشی باید به تراشه اسنپدراگون 845، حافظه رم 8 گیگابایت، فضای ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایت و دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 20 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری این گوشی که در رده سوم محبوب ترین گوشی های اندرویدی ژوئن قرار گرفته، 3300 میلی‌آمپر ساعتی است.

در آن طرف با شیائومی می میکس 2 مواجه هستیم که دارای نمایشگری 5.99 اینچی بوده و یک پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون 835 محسوب می‌شود. این گوشی از نظر حافظه تفاوتی با وان پلاس 6 ندارد.

وان پلاس 6

در ادامه لیست محبوب ترین گوشی های اندرویدی ماه گذشته میلادی باید به شیائومی می نوت 3، شیائومی می 8، سامسونگ گلکسی اس 8، سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس، شیائومی می مکس 2 و شیائومی ردمی نوت 4 ایکس اشاره کرد.