عکس هواوی نوا 3

عکس هواوی نوا 3 ، مشخصات فنی این گوشی را لو می‌دهد

عکس هواوی نوا 3 در دنیای واقعی منتشر شد. این تصویر، یک گوشی با شماره مدل PAR-AL00 را نشان داده و بخشی از مشخصات فنی Huawei Nova 3 را لو می‌دهد.

مطابق با اعلام رسمی هواوی، تلفن هوشمند نوا 3 در تاریخ 18 جولای (27 تیر) به صورت رسمی در چین معرفی خواهد شد. در همین حال، عکس این گوشی که واقعی به نظر می‌رسد نیز ضمن نمایش طراحی آن، دانسته‌های قبلی ما از مشخصات فنی نوا 3 را نیز تایید می‌کند.

عکس هواوی نوا 3

اطلاعاتی که پیش از این از طریق تنا منتشر شده بود، از وجود نمایشگری 6.3 اینچی با وضوح (1080×2340) خبر می‌دادند؛ موضوعی که در این تصویر نیز به وضوح دیده می‌شود. مورد جالب در عکس هواوی نوا 3 اشاره به تراشه پرچمدار کایرین 970 در کنار 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این در حالی‌ست که اطلاعات TENAA، تراشه کایرین 659 را که تقریبا در تمام محصولات میان رده هواوی به کار گرفته می‌شود، به عنوان چیپست معرفی کرده بود. در نهایت، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 هم سیستم نرم افزاری این گوشی را تشکیل خواهند داد. اگرچه اینجا اشاره‌ای به دوربین نشده است، ولی Nova 3 با دوربین پشتی 16+24 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24+2 مگاپیکسلی به دست کاربران می‌رسد.

متاسفانه اطلاعاتی از قیمت در دست نیست، اما با وجود کایرین 970 باید در انتظار سطح قیمتی مشابه هواوی P20 باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این خبرا رو نمیشه زیاد روش حساب کرد باید منتظر معرفی رسمی موند

  2. اینا واقعیه یا بازم میان تکرذیبش میکنن