تولید آیفون X

اپل تولید آیفون X و آیفون SE را متوقف می‌کند

کمپانی اپل قصد دارد تولید آیفون X و آیفون SE را به صورت کامل متوقف می‌کند. “BlueFin Research” با انتشار گزارشی جدید، علت این تصمیم را اعلام کرده است.

تحلیل‌گران مرکز “BlueFin Research” در گزارشی تازه از توقف تولید آیفون X و آیفون SE به منظور تمرکز روی مدل‌های 2018 آیفون خبر دادند. با این کار، اپل می‌تواند هدف خود یعنی سفارش 91 میلیون آیفون تا پایان سال را تکمیل کند.

برای سال 2019 نیز اپل عرضه 92 میلیون دستگاه از آیفون های جدید را که شامل سه مدل مختلف می‌شوند، در نظر گرفته است. از آنجایی که کاربران فعلی تمایل چندانی به ارتقا آیفون خود ندارند، این موضوع با معرفی نسل جدید تغییر کرده و فروش بیشتر از حد معمول برای اپل پیش‌بینی می‌شود.

بعد از عرضه اولیه، انتظار می‌رود طی چهار دوره سه‌ماهه، به ترتیب 20، 60، 45 و 40 میلیون دستگاه از این سه مدل روانه بازار شوند. تحلیل‌گران همچنین پیش‌بینی می‌کنند که نسخه پلاس از آیفون ایکس بیشترین فروش را خواهد داشت و پس از آن نیز آیفون اقتصادی بیشتر از مدل دیگر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. فعلا خبری از توقف تولید آیفون 8 نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بهتر که متوقف شد اصا خوب نبود والا من داشتم شیشش شکست موند رو دستم هیجا عوض نمیکرد زیر 500 تومن

    • داداش ادم گوشی گرون میخره باید بدونه وسایلشم گرونه و شما باید از گوشیت مراقبت کنی صفحه اش نشکنه و این اصلا ربطی به کیفیت گوشی نداره

  2. عجب سیاستی داره این اپل

  3. iphone نگو بگو imonfajer چهل هزار تومن قیمت قاچاق اوردن رو یک میلیون هم اضافه میگیرن سر بعضی از خریداران کلاه میره نمیفهمن.Nokia هم که خیلی وقته مرده.HTC هم که خیلی خریدار نداره.samsung که میگید پادشاهه همه گوشی هایش شبیه به همه و سامسونگ اس 8 هم شبه نوکیا ان 9 هست اس 9 هم خریدار نداره.هواوی هم که میگید چینیه انگار چینی ها ………….کردن که اینطور زخمی هستید.اگه چین بنجل هستش هیچ الاغی جومونگ نگاه نمیکرد.در ضمن چین یعنی از اشغالی مثل ایران هم کمتره؟همون سامسونگ اس 4 شما چینه……..