آپدیت آی او اس 11.4.1

آپدیت آی او اس 11.4.1 ایمنی بیشتر را برای آیفون به ارمفان می‌آورد

آپدیت آی او اس 11.4.1 در کنار هوم پاد 11.4.1، واچ او اس 4.3.2 و tvOS 11.4.1 برای دستگاه‌های سازگار منتشر شد. اپل، تغییرات جدید آپدیت آی او اس 11.4.1 را اعلام کرده است.

آپدیت آی او اس 11.4.1 رسما در اختیار دارندگان آیفون های اپل قرار گرفت. نسخه جدید، قابلیتی تحت عنوان “USB Restricted Mode” را به موبایل های اپل اضافه می‌کند. این ویژگی که در واقع سبب افزایش ایمنی گوشی می‌شود، از دسترسی شخص ثالث بدون مجوز کاربران جلوگیری خواهد کرد.

تمرکز آپدیت آی او اس 11.4.1 روی رفع باگ‌ها است

این آپدیت‌ها فاقد امکانات متنوع بوده و روی رفع مشکلات تمرکز دارند. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی جدید آی او اس را از طریق “iTunes” یا به صورت “OTA” دریافت کنند. دستگاه‌های HomePod نیز به صورت خودکار به آخرین نسخه آپدیت خواهند شد. برای دریافت watchOS 4.3.2، نخست باید اپلیکیشن Watch را روی یک آیفون جفت‌شده باز کرده و سپس از بخش General در تنظیمات و سپس Software Update استفاده کنید. مطمئن شوید که ساعت شما حداقل 50 درصد شارژ دارد و در محدوده بلوتوث نیز هست. دارندگان Apple TV و Apple TV 4K نیز می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، tvOS 11.4.1 را دریافت کنند.

اپل امکانات جذاب و جدید را برای نسخه بعدی آی او اس، watchOS و tvOS که سپتامبر همراه با آیفون های 2018 معرفی خواهند شد، در نظر گرفته است. هم‌اکنون نسخه جدید این سیستم عامل ها در فاز آزمایشی بتا هستند. بتای دوم آی او اس 12 نیز روز جمعه به صورت عمومی منتشر می‌شود.

آپدیت آی او اس 11.4.1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حالا انگار چی توش داریم بخوایم ایمنیش کنیم

  2. نمیدونم چرا این طراحی آیفون اصلا به دلم نمیشینه خیلی بده خیلی