استیکر پرسش سوال به استوری اینستاگرام افزوده شد

استیکر پرسش سوال جدیدترین ویژگی‌ است که به استوری اینستاگرام اضافه شده است. با فراهم شدن امکان پرسیدن سوال از فالوورها در استوری اینستاگرام می‌توان از دنبال‌کننده‌های خود درخواست کرد سوالی از شما مطرح کنند. به این ترتیب ارتباط قویتری بین شما و آن‌ها برقرار خواهد شد.

جدیدترین قابلیتی که به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است، استیکر پرسش سوال بوده و به وسیله آن می‌توان از فالوورهای خود درخواست کرد از شما چیزی بپرسند. دنبال‌کنندگان می‌توانند به هر تعداد مرتبه که دوست دارند این استیکر را لمس کرده و چندین مرتبه از فرد سوالی مطرح کنند.

استیکر پرسش سوال اینستاگرام

استیکر پرسش سوال

سوال‌ها در صفحه‌ای که درون آن بیننده‌های استوری نمایش داده می‌شوند نشان داده خواهند شد. می‌توان به وسیله یکی از سوال‌ها و پاسخی که به آن داده‌ایم، یک استوری دیگر ایجاد کرد. در این حالت نام کاربری و تصویر پروفایل کاربری که سوال اولیه را پرسیده بود نمایش داده نخواهد شد. قابلیت استیکر پرسش سوال در نسخه 52 اینستاگرام و برای هر دو پلتفرم‌های اندروید و آی او اس هم‌اکنون در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. سلام من ۳ تا اکانت دارم اما چرا برا اکانت اصلیم نه گزینه پرسش ن نظر سنجی نداره😑هیچی نداره هردقه هم برزوش میکنم برا همه داره الا من اخه ای چ وضعشه😑

  2. سلام منم دوتا اکانت دارم هرکار میکنم داخل هیچکدومش گزینه از من سوال کنید ندارن باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

  3. سلام منم دوتا اکانت دارم هرکار میکنم داخل هیچکدومش گزینه از من سوال کنید ندارن باید چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

  4. سلام من روی یک اینستاگرام دو تا پیج دارم روی یکیش گزینه question هست اما روی یکیش نیس چند بارم پاک کردم دوباره نصب کردم اما باز نیومد کوشیمم آیفون ۶ هست چیکار کنم بنظرتون؟

  5. آره دیگ بقیه هم سوالای همدیگرو میبینن

  6. مث لایو میمونه یعنی؟ بقیه فالورا هم میتونن سوالای همدیگه رو بخونن عایا

  7. خب چه کاریه میتونیم بریم دایرکت بهتر هم هست