سونی اکسپریا XZ3

سونی اکسپریا XZ3 دارای چهار دوربین خواهد بود

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) به عنوان پرچمدار بعدی این شرکت تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد. بر اساس جدیدترین اخبار، سونی اکسپریا XZ3 به چهار دوربین مجهز خواهد شد که ویژگی منحصربه‌فردی تلقی می‌شود.

سونی فاصله زمانی بین معرفی پرچمدارانش را کاهش داده است، به همین دلیل انتظار داریم مدل بعدی یعنی سونی اکسپریا ایکس زد 3 تا چند هفته دیگر و در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شود. تا امروز به اطلاعات خوبی درباره این گوشی دست پیدا کرده‌ایم. به عنوان نمونه، گفته می‌شود گوشی سونی اکسپریا XZ3 دارای چهار دوربین خواهد بود.

البته قرار نیست یک دوربین چهارگانه در پشت قرار بگیرد. همچنین منظور از وجود چهار دوربین در سونی اکسپریا XZ3 ترکیبی همانند هواوی پی 20 پرو نیست، به این صورت که سه دوربین در پنل پشتی و یک سنسور برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شود. اکسپریا ایکس زد همانند تعداد محدودی از پرچمداران و حتی مدل‌های میان‌رده، به احتمال زیاد هم در پنل پشتی و هم در قاب جلویی دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

به تازگی تصویری منتسب به ماژول‌های دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 3 منتشر شده است. می‌توان به سادگی حدس زد ماژول دارای اندازه کوچکتر برای دوربین سلفی و ماژول بزرگتر برای دوربین اصلی به کار می‌رود.

تصویر دوربین‌‌های سونی اکسپریا XZ3

دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 3

متاسفانه به جز این موارد، درباره سونی اکسپریا XZ3 اطلاعات بیشتری نداریم، اما از آنجایی که این یک پرچمدار سال 2018 است، حدس استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 به علاوه 6 گیگابایت حافظه رم در آن کار دشواری نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چهارتاااا چخبرههه

  2. تازه این کف کفشه ..هی هر شرکت رو دست اونیکی یه دوربین اضافه میکنه

  3. ای بدبختی بابا بیخیال دیگ بخدا ما انقد توقع نداریم عکسامون حرفه ای باشن آخه 4 دوربین شرمندمون میکنید