دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5

دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5 با هدست بلوتوثی رونمایی شد

دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5 (Huawei TalkBand B5) معرفی شد. دستبند هوشمند جدید هواوی، یک گجت پوشیدنی هیبریدی مجهز به هدست بلوتوثی و قابلیت‌های منحصر به فرد است.

تنها چند روز بعد از افشای رندر رسمی دستبند هوشمند هواوی تاک بند B5 توسط ایوان بلس، حالا چینی‌ها به صورت رسمی از این محصول جدید پرده برداشته‌اند.

همانند محصولات قبلی این خانواده، دستبند TalkBand B5 در نگاه اول مشابه یک ردیاب تناسب اندام بوده و از نمایشگر لمسی 1.13 اینچی آمولد با شیشه 2.5 بعدی بهره می‌برد. هرچند، از آنجایی که ما با محصولی منحصر به فرد رو به رو هستیم، نمایشگر این دستبند در واقع یک ماژول جداگانه است که کاربران در هر زمان می‌توانند آن را از بند خارج کرده و داخل گوش خود قرار دهند. در واقع از نمایشگر تاک بند B5 می‌توان به عنوان یک هدست بلوتوثی استفاده کرده و با متصل شدن به آیفون یا موبایل های اندرویدی، به تماس‌ها پاسخ داد. هواوی می‌گوید این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه 4.4 و بالاتر یا آیفون های مجهز به iOS 9.0 و بالاتر سازگار است. برخی از قابلیت‌ها مثل کالر آی دی یا امکان بی‌صدا کردن تماس‌ها هم به تلفن های هوشمند هواوی و آنر با رابط کاربری EMUI 4.1.1 (اندروید 6.0 مارشملو) محدود خواهد بود.

دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5

جدای از این ویژگی‌های جذاب، دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5 با برخی از امکانات تناسب اندام همچون تعیین اهداف شخصی، نظارت 24 ساعته بر ضربان قلب و توانایی ردیابی فعالیت‌های مختلفی مثل دویدن، راه رفتن و دوچرخه‌سواری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به لطف استاندارد IP67 نیز دستبند هوشمند جدید هواوی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

زمان عرضه دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5

قیمت TalkBand B5 در تاریخ 18 جولای (27 تیر) و احتمالا در خلال مراسم معرفی Nova 3 اعلام خواهد شد. شهروندان چینی نیز از دو روز بعد یعنی 20 جولای (29 تیر) قادر به خرید این گجت پوشیدنی هستند. فروش جهانی احتمالا از اواخر تابستان آغاز خواهد شد.

دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه آدم چقدر میتونه لاکچری باشه از اینا بببنده آخه