هواوی نوا 3 آی

هواوی نوا 3 آی آماده‌ی عرضه در بازار جهانی تا کمتر از سه هفته آینده

عضو جدید دیگری با نام هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) در حال اضافه شدن به خانواده Nova است. ظاهرا کمپانی هواوی فروش این گوشی میان رده را تا پیش از پایان ماه جاری میلادی، با عرضه‌ی آن در بازار فیلیپین آغاز خواهد کرد.

نام گوشی هواوی نوا 3 آی برای اولین بار در صفحه اختصاصی فیسبوک کمپانی هواوی برای کاربران فیلیپینی مشاهده شد. فارغ از اضافه شدن حرف i به نام این محصول، انتظار می‌رود نوا 3 آی دقیقا مشابه گوشی نوا 3 باشد که همین امروز تصاویر و مشخصات کامل آن به بیرون درز کرد و هفته آینده نیز در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

هواوی نوا 3 آی

آن‌طور که از هواوی سراغ داریم، این کمپانی حرف i را به نام آن دسته از محصولات خود اضافه می‌کند که قصد فروش آن‌ها در خارج از کشور چین را داشته باشد.

مشخصات فنی هواوی نوا 3 آی

این گوشی میان رده مجهز به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح 2340 در 1080 پیکسل خواهد بود و توان پردازشی خود را از تراشه قدرتمند کایرین 970 و 6 گیگابایت حافظه رم تامین خواهد کرد. همانند سایر اعضای این خانواده، هواوی نوا 3 آی نیز از ویژگی‌های اپتیک قابل توجهی بهره می‌برد که شامل یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی با دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی؛ و همین‌طور دوربین سلفی دوگانه مجهز به دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی می‌شود.

کمپانی چینی برای رونمایی از گوشی نوا 3، تدارک برگزاری مراسمی را در تاریخ 18 جولای (برابر با 27 تیر) دیده است و انتظار می‌رود 10 روز پس از آن، فروش نسخه بین‌المللی این دستگاه در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی و رنگ‌بندی مشکی و آبی، با عرضه در کشور فیلیپین آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هوآوی میخواد کاری کنه کل جهانو بگیره دیگ
    خیلی خوب طاهر شد یهو

  2. چه بنر خوبی آدم دلش میخواد نگاش کنه همش