گلکسی نوت 9

آژانس چینی TENAA به گلکسی نوت 9 چراغ سبز نشان داد

گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) موفق به دریافت تاییدیه TENAA شد. به نظر می‌رسد این موبایل پرچمدار برای رونمایی و عرضه کاملا آماده است.

گلکسی نوت 9 در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) به صورت رسمی معرفی می‌شود و طبیعی است که گواهی‌های مربوطه را پیش از عرضه دریافت کند. بعد از دریافت تاییدیه 3C در چین، حالا نوبت به TENAA رسیده است تا به پرچمدار سامسونگ چراغ سبز نشان دهد.

مطابق با تصویر منتشرشده توسط 91Mobiles، این گواهی در تاریخ 4 جولای و حدودا یک هفته بعد از دریافت تاییدیه از 3C صادر شده است. بر خلاف دیگر تلفن های هوشمند، تنا اطلاعات چندانی را فاش نمی‌کند و اینجا تنها می‌توان لیست برخی از باندهای شبکه پشتیبانی‌شده را پیدا کرد.

گلکسی نوت 9

مطابق با اطلاعاتی که از طریق 3C در اختیارمان قرار گرفته بود، امسال خبری از افزایش سرعت فناوری شارژ سریع نیست؛ در این صورت، باتری 4 هزار میلی‌آمپری گلکسی نوت 9 در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس (با باتری 3500 میلی‌‌آمپری) به زمان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. در عوض، اطلاعات FCC از معرفی یک شارژر بی سیم جدید و افزایش سرعت شارژ وایرلس خبر می‌داد. اگرچه سیستم فعلی عملکرد بهتری در مقایسه با سایر شارژرهای وایرلس دارد، اما افزایش سرعت آن و از بین بردن محدودیت‌ها -مثل حالتی که هنگام روشن بودن صفحه، شارژ سریع امکان‌پذیر نیست- با استقبال کاربران رو به رو خواهد شد.

گجت نیوز مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ را به صورت کامل پوشش می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی جالبه از هرکی که بپرسی بین نوت و اس 9 و اس 8 کدوم بهتره همه میگن اس 8
    خیلی راضی ان ازش

  2. خب دیگ همین کم بود که خدا بخواد اینم حل شد