مائده هژبری

پشت پرده ماجرای مائده هژبری از نظر وزیر ارتباطات

پیش کشیدن ماجرای دختر حاشیه‌ساز اینستاگرام یعنی مائده هژبری کار افرادی است که منافعشان از شفافیت ارزی در خطر افتاده است. آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ضمن بیان این موضوع از مطرح شدن بحث فیلترینگ اینستاگرام انتقاد کرد.

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفتگوی رادیویی در مورد حاشیه‌های مربوط به مائده هژبری ، دختر حاشیه‌ساز اینستاگرام و همچنین زمزمه‌های فیلتر شدن اینستاگرام توضیح داد. آذری جهرمی در خصوص موضوع بستن شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام گفت این زمزمه‌ها مطلب جدیدی نیست و این موضوع از سال 1392 شکل گرفت. وی افزود به نظرم این زمزمه‌های اخیر یک بحث انحرافی برای انحراف افکار عمومی از شفاف‌سازی‌های اخیر بود و اتاق فکرهایی پشت آن قرار دارد.

انتقاد وزیر ارتباطات از ترند شدن ماجرای مائده هژبری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ماجرای مائده هژبری که در این روزها به یک موضوع جنجالی در فضای مجازی تبدیل شده اشاره کرد و گفت:

پیش کشیدن موضوع دختر خانمی که در اینستاگرام فعال بود و فیلتر این شبکه اجتماعی، حاصل تصمیم اتاق فکرهایی بود که منافعشان از موضوع شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است. البته نه این که بگویم صدا و سیما و مسئول محترمی که در این موارد مصاحبه کرده است، اتاق فکر هستند. وقتی فضای کشور روی مطالبه شفاف‌گرایی قرار گرفته تا تکلیف ارزهایی که گرفته شده مشخص شود، به یک باره خانمی تبدیل به سوژه خبری بزرگی می‌شود که کل دنیا شروع به صحبت کردن درباره او می‌کنند و این به نظر من طبیعی نیست.

آذری جهرمی در پایان در مورد تغییرات احتمالی در کابینه دولت و احتمال تغییر وزیر ارتباطات اظهار کرد گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه وجود دارد، اما تصمیم نهایی را آقای رئیس جمهور می‌گیرد و من تاکنون درباره خودم چیزی نشنیده‌ام.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. من از ویز راتباطات خوشم میاد
    همه یکی از مسولین جوان کشور خست
    مثل بقیه پیر پاتال نیست
    هم رک حرف میزنه
    جلو شو تازه گ فتند وگنه خیلی واضح تر میگفت
    من که همیشه دعاش میکنم

  2. بجای این چرتو پرتا چرا خبر فروش اب و برق ایران رو به کشورهای دور و بر رو نمیزارین

    • برای چی الکی حرف میزنی این قطعی برق ها احتمالا به قطنامه پاریس است که باعث کاهش ظرفیت نیرو گاهی ایران شده اونم کار دولت روحانیه

  3. الان این چرا داره نقش ادم خوبه رو ایفا میکنه؟؟

  4. چرا بعد این همه زمان باید رو بشه اعتراف هاش واقعا برای متفرق کردن ذهن مردم بود

  5. دختر بیچاره انگار قتل انجام داده

  6. اینم از خودشونونه

  7. عجب!!!

    دوران خنده داری شده

    من نمی دونم چرا بعضی ها میان از زد و بند و فساد صحبت می کنند

    آقای محمد جواد آذری جهرمی، آیا رانت و فسادی از این بیشتر هست که متخصصین و مخترعین حوضه آی تی و صدها استاد نخبه این حوضه در بهترین دانشگاه های جهان، به حق خودشون در کرسی وزارت اطلاعات نرسند و شما چون سهمیه داشتید، از دورافتاده ترین منطقه کشور، به صورت یک هویی! با مدرک لیسانس غیر مرتبط!!!!!! از دانشگاه پولی درجه 7، بیای بشی وزیر ارتباطات!!

    فساد و رانت و زد و بند یعنی چی؟؟؟

    دیگه باید دنبال چه فسادی باشیم؟؟؟

    عجب!!!

    [وی افزود به نظرم این زمزمه‌های اخیر یک بحث انحرافی برای انحراف افکار عمومی از شفاف‌سازی‌های اخیر بود و اتاق فکرهایی پشت آن قرار دارد.]

    انحراف افکار عمومی خیلی وقته تو کشور وجود داره و همین جایگاهی که شما دارید همه چیز رو مشخص می کنه

    در تمامی خانواده ها در کشور ایران، یک لیسانس بیکار شبیه شما هست، چرا اون ها به جایی نمی رسند؟

    مردم یک مقدار فکر کنند، خیلی چیزها دستشون میاد.
    ——————————————–
    لطف کنید پاسخ این کامنت (نظر) رو بدید (یک نفر من رو توجیه کنه!)

    با سپاس

  8. این مملکت دیگه درست بشو نیست وقتشه یکاری بکنیم

  9. کلی مسئول داریم که هیچ وقت مسئولیت کارشون رو به عهده نمیگرن و تازه از دیگران هم سئوال میپرسن. دنیا گرده

  10. دوستان رفقا داداشا همین دیروز بود سایت جهانی اعلام کرد رتبه سرعت اینترنت ایران ۱۵ رده سقوط کرده به رده ۱۴۵ جهان رسیده و به رتبه اول فیلترینگ اینترنت جهش پیدا کرده و دشمن اینترنت نام گرفته بالاتر از کره شمالی . شبکه آموزش هم کارشناسش گفت . به کره شمالی دوم خوش اومدید دیگه کره شمالی جلو ما لنگر میندازه .. نمیدونم چی به آب و غذا ما اضافه کردن اینقدر بی غیرت و ترسو شدیم .. حقمونه