هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

تصاویر جاسوسی هیوندای النترا 2019 فیس لیفت منتشر شد

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت (Hyundai Elantra 2019) به زودی به صورت رسمی رونمایی و عرضه خواهد شد و حالا برای اولین بار تصاویر جاسوسی این سدان کامپکت کره‌ای توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

هیوندای النترا 2019 یا آوانته 2018 در ماه آگوست 2018 در کره جنوبی عرضه می‌شود. تنها چند هفته پیش از عرضه، تصاویری از النترا 2019 فیس لیفت در برخی رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های ظاهری و طراحی این خودرو را نشان می‌دهد.

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

تغییرات ظاهری هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت فراتر از یک فیس لیفت ساده به نظر می‌رسد و شاهد چهره جدیدی برای آن هستیم. نمای روبرو تقریبا دگرگون شده و چراغ‌های مثلثی‌شکل و پروژکتورهای دوگانه LED و DRL دیده می‌شوند. نوک این چراغ‌ها تا داخل جلوپنجره و هواکش جدید و بزرگ سپر جلو کشیده شده و چراغ‌های مه‌شکن نیز به شکل مثلثی در پایین سپر به چشم می‌خورند.

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

چراغ‌های عقب خودرو نیز بازطراحی شده‌اند. در زیر آرم هیوندای در پشت خودرو و بر روی صندوق عقب، نام النترا یا آوانته (نام نسخه کره‌ای النترا) مشاهده می‌شود و جای پلاک نیز بر خلاف مدل‌های فعلی از روی در صندوق به روی سپر منتقل شده است.

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

در مجموع می‌توان گفت طراحی هیوندای النترا 2019 فیس لیفت کاملا تغییر کرده و شرکت هیوندای رویکردی جسورانه را در پیش گرفته و بر المان‌های اسپورت تاکید بیشتری داشته است. تاکنون تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده، اما انتظار می‌رود تغییرات خیلی زیادی در این بخش از خودرو به وجود نیاید. گفته می‌شود شارژ بی سیم گوشی های هوشمند به کنسول داخل کابین اضافه خواهد شد و شاید جای نمایشگر هم تغییر پیدا کند.

هیوندای النترا 2019 فیس لیفت

شرکت خودروسازی هیوندای هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی و موتوری النترای جدید ارائه نکرده، ولی به نظر می‌رسد در این نسخه شاهد استفاده از پیشرانه 2 لیتری Mpi و پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI باشیم و حتی گفته می‌شود احتمال اضافه شدن یک نسخه هیبریدی نیز برای اولین بار در النترا وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کاش یه تنوعی به ماشین ها هم بدن یکم زیادی ظاهرشون یکنواخت شده

  2. حیف نیست خدایی همچین ماشینی وجود داشته باشه و من نتونم سوارش شم؟