گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus

اچ تی سی زمان عرضه گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus را اعلام کرد

کمپانی تایوانی اچ تی سی ضمن انتشار جزئیاتی تازه از گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus ، زمان عرضه تلفن هوشمند جدید خود را نیز اعلام کرد.

نخستین بار، اواخر بهار بود که HTC از توسعه یک موبایل مبتنی بر بلاک چین خبر داد. مهندسان این کمپانی تایوانی با نگاه به آینده، قصد دارند محصولی ایمن و متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهند. تا به امروز، بسیاری از جزئیات مربوط به این تلفن هوشمند در هاله‌ای از ابهام قرار داشتند، اما حالا اچ تی سی می‌گوید Exodus به عنوان «نخستین موبایل کیف پول سرد با امکان بازیابی کلید»، پاییز امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. البته نباید این موبایل را با کیف پول Exodus اشتباه گرفت.

متاسفانه اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما مدیران اقدام به تاسیس وب‌سایتی کرده‌اند که بعد از ثبت نام می‌توان از آخرین اخبار پیرامون این پروژه مطلع شد.

گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus

ذخیره اطلاعات رمزگذاری‌شده در حافظه دانلی گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus

از آنجایی که در توسعه محصول جدید اچ تی سی از فناوری بلاک چین استفاده شده است، برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن را می‌توان از همین حالا پیش‌بینی کرد. اچ تی سی Exodus می‌تواند دارایی‌های و اطلاعات رمزگذاری‌شده شما را به جای شبکه ابری، روی حافظه داخلی دستگاه ذخیره کرده و کنترل کلیدهای خصوصی را امکان‌پذیر کند. در تصویر منتشرشده می‌توان برنامه‌های غیر متمرکز و فروشگاه اپلیکیشن را هم مشاهده کرد.

در مورد اپلیکیشن ها صحبت کردیم، بد نیست اشاره کنیم که اچ تی سی با توسعه‌دهندگان بازی مشهور “Cryptokitties” نیز همکاری نزدیکی دارد. این بازی کاملا بر پایه فناوری بلاک چین توسعه پیدا کرده است و به شما اجازه می‌دهد گربه‌های کارتونی را پرورش داده یا جمع‌آوری و معامله کنید.

در کنار یکدیگر، این دو کمپانی اپلیکیشنی را توسعه داده‌اند که به کنترل و ایمن نگه داشتن اطلاعات شما کمک خواهد کرد. مدیران می‌گویند این نرم افزار پیش از عرضه گوشی مبتنی بر بلاک چین Exodus و «بسیار زود» عرضه می‌شود و در اختیار تعدادی از محصولات این شرکت قرار خواهد گرفت. دارندگان +HTC U12 پیش از سایرین قادر به دریافت این برنامه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. میخاد پر قدرت برگرده دمش گرم

  2. این مگه ورشکست نشد؟؟

  3. اگه شرکت htc یکم بیشتر خلاقیت به خرج میداد الان اوضاش از هوآوی هم بهتر بود چه بسا بیشتر از هوآوی هم رشد میکرد

  4. عه همچنان داره به فعالیتش ادامه میده که… از آخرین لحظاتش بهترین استفاده رو میبره