قیمت گلکسی نوت 9

یک وب‌سایت لهستانی قیمت گلکسی نوت 9 را فاش کرد

یک وب‌سایت لهستانی، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را فاش کرد. پوستر منتشرشده از پرچمدار سامسونگ نیز طراحی قاب پشتی این گوشی را به تصویر می‌کشد.

وب‌سایت لهستانی “Spidersweb” در گزارشی تازه می‌گوید یکی از کارمندان سامسونگ، زمان عرضه و قیمت گلکسی نوت 9 را در جلسه مربوط به این تلفن هوشمند اعلام کرده است.

مطابق با این ادعا، نسخه پایه گلکسی نوت 9 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 4 هزار و 299 زلوتی لهستان (980 یورو / 1158 دلار) در این کشور به فروش خواهد رسید. در این صورت، نوت 9 همانند نسل قبلی قیمت‌گذاری خواهد شد. پیش‌فروش این پرچمدار از روز معرفی یعنی 9 آگوست (18 مرداد) آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند از تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) این محصول پرقدرت را خریداری کنند.

یکی دیگر از فروشگاه‌های محلی نیز با اشاره به همین برچسب قیمت و زمان عرضه، اطلاعات منتشرشده توسط Spidersweb را تایید کرده است.

قیمت گلکسی نوت 9

در همین حال، پوستر گلکسی نوت 9 که از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک به بیرون درز کرده است، طراحی این تلفن هوشمند را تایید می‌کند. سازندگان از دوربین دوگانه افق در بخش پشتی استفاده خواهند کرد، ولی اسکنر اثر انگشت برای سهولت در استفاده، به بخش پایینی منتقل شده است. این پوستر فاقد جزئیات فنی یا قابلیت‌های جدید گلکسی نوت 9 و قلم هوشمند اس پن است، ولی مطابق با شعار درج‌شده، به نظر می‌رسد باید خود را برای محصولی متفاوت و البته قدرتمند آماده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. حداقل ده میلیونه

  2. واقعیه یا اینم تکذیب میکنن

  3. این که گرون تر از قبلهه

  4. خدا میدونه چند وارد ایران بشه

  5. 1158 دلار با دلار الان یعنی 9 ملیون 1000 یورو یعنی حدود 10 ملیون چه قیمت گذاری هست این با این قیمت ارز