هواوی آنر Note 10

مشخصات فنی کامل هواوی آنر Note 10 پیش از معرفی لو رفت

مشخصات فنی کامل گوشی هواوی آنر Note 10 که مرداد ماه معرفی می‌شود لو رفت. در ادامه با قابلیت هایی نظیر دوربین، نمایشگر، باتری، تراشه، حافظه و رم گوشی چینی آنر نوت 10 آشنا شوید.

آنر، زیرمجموعه شرکت هواوی قصد دارد تا چندی دیگر از جدیدترین پرچمدار خود، هواوی آنر Note 10‌ پرده برداری کند. یک گزارش جدید به انتشار رسیده که در آن تمامی مشخصات فنی آنر نوت 10 شرح داده شده است. علاوه بر این سایت JD نیز پیش فروش این گوشی را آغاز کرده است که می‌تواند نشان دهد فاصله‌ی زیادی با عرضه نوت 10 نداریم.

بر اساس این گزارش، هواوی آنر Note 10 به یک نمایشگر 6.9 اینچی با وضوح +QHD مجهز است. گزارش‌های پیشین عنوان می‌کنند که این نمایشگر از نوع سوپر آمولد است. تراشه کایرین 970 در زیر قاب این گوشی جای گرفته است. اینه تراشه با یک رم 6 گیگابایتی همراه شده است و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت. همچنین آخرین نسخه رابط کاربری EMUI مبتنی بر اندروید 8.1 اوریو را نیز می‌توانیم در راس بخش نرم افزاری آن ببینیم.

به نظر می‌رسد هواوی آنر Note 10 به یک باتری عظیم‌الجثه 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع (5V/4.5A (22.5W از طریق درگاه USB نوع C تجهیز شود. این گوشی همچنین از NFC پشتیبانی می‌کند و احتمالا شاهد حضور فناوری GPU Turbo هواوی در آن خواهیم بود. برای عکاسی نیز، نوت 10 به یک دوربین دوگانه 24 + 16 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی مجهز خواهد بود.

زمان عرضه هواوی آنر Note 10

عرضه نوت 10 نباید چندان با پیش فروش سایت JD فاصله داشته باشد. صفحه این محصول زمان معرفی‌اش را 25 جولای (3 مرداد ماه) نشان می‌دهد، پس فروش آن می‌تواند از یک روز بعد یعنی 26 جولای آغاز شود.

مدیرعامل شرکت آنر در حساب ویبو خود ادعا کرده است که این شرکت 2 سال مشغول کار بر روی گوشی هواوی آنر Note 10‌ بوده است. این گوشی نسل جدید نوت 8 که در سال 2016 عرضه شد و آنر نوت 9 عرضه شده در سال 2017 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باتری 6000 میلی امپریی
    فک کنم رکو.د باتری رو بشکونه

  2. بدرد نمیخوره فقط p20 خوبه و بس