گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو

گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو با نمایشگر منحنی عرضه می‌شود

“ETnews” در گزارشی تازه مدعی تجهیز گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) به نمایشگری با لبه‌های منحنی شد.

سال گذشته، هواوی میت 10 با نمایشگر ال سی دی روانه بازار شد، در حالی که میت 10 پرو به نمایشگر اولد مجهز شده بود. مطابق با گزارش جدید نشریه کره‌ای “ETNews”، هواوی میت 20 پرو نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود و کمپانی چینی BOE مسئولیت تامین پنل‌های منعلف اولد آن را بر عهده خواهد داشت. در نتیجه، این احتمال وجود دارد میت 10 پرو با نمایشگر منعطف در اختیار کاربران قرار گیرد.

در حال حاضر، سامسونگ دیپسلی و ال جی دیسپلی از پیشتازان کسب و کار پنل‌های منعطف اولد بوده و سهم بازار شرکت سامسونگ به 90 درصد می‌رسد. BOE نیز یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه تولید پنل‌های LCD است. هرچند، این کمپانی در مقایسه با رقبای خود کمی دیرتر به تولید پنل‌های OLED روی آورده است.

به نظر می‌رسد BOE اخیرا قراردادی را به منظور تولید پنل‌های اولد با شرکت هواوی به امضا رسانده است. این موضوع نشان می‌دهد کیفیت پنل‌های BOE به اندازه‌ای بالا هست که هواوی بخواهد برای پرچمداران خود با آن همکاری کند. هرچند، باید گفت حتی با سرمایه‌گذاری‌های سنگین این شرکت برای تولید نسل ششم از پنل‌های اولد در سال 2017، هم‌چنان سازندگان با چالش‌های متعددی در زمینه تولید این پنل‌ها رو به رو هستند.

گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو

میت RS پورشه دیزاین

احتمال تجهیز گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه

با این وجود، “ETNews” ادعا می‌کند تولید انبوه پنل‌های منعطف اولد برای میت 20 پرو از این ماه آغاز می‌شود. گوشی گران‌قیمت میت RS پورشه دیزاین که اوایل سال جاری میلادی شاهد معرفی آن بودیم، از نمایشگرهای ساخته‌شده توسط ال جی دیسپلی بهره می‌برد. این اسمارت فون، همانند پرچمداران اخیر سامسونگ، نمایشگری اولد با لبه‌های منحنی دارد؛ بنابراین، گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو نیز با لبه‌های منحنی به دست کاربران خواهد رسید. علاوه بر این، حتی ممکن است همانند RS Porsche Design، سازندگان از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کنند.

انتظار می‌رود تراشه جدید کایرین 980 قدرت‌بخش پرچمدار آینده هواوی باشد. به علاوه، چینی‌ها از پنج دوربین (سه سنسور در بخش پشتی و دو سنسور در بخش جلویی) در میت 20 پرو استفاده خواهند کرد. فعلا اطلاعاتی از نوع نمایشگر Mate 20 و دوربین آن در دست نیست، ولی احتمالا اکتبر امسال، این تلفن هوشمند نیز با تراشه کایرین 980 به دست کاربران برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمایشگر خمیده فقط واسه تلویزیون کار برد داره
    هواوی هم شورشو در اورده