قیمت خودروهای وارداتی

قیمت خودروهای وارداتی به زودی کاهش پیدا می‌کند

قیمت خودروهای وارداتی کاهش پیدا می‌کند. رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو اظهار کرد با تصمیم رئیس جمهور جهت آزادسازی خودروهای باقی مانده در گمرک، در آینده نزدیک بازار خودروهای خارجی کنترل می‌شود.

میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو از دستور رئیس جمهور برای ترخیص هرچه سریع‌تر تمامی اموال باقی مانده در گمرکات کشور خبر داد و گفت در آینده نزدیک با عرضه و تسهیل آزادسازی خودروهای در گمرک مانده، علاوه بر تنظیم بازار خودروهای خارجی، قیمت‌های کاذب در این بخش نیز تعدیل می‌شود. رضایی در ادامه اظهار کرد:

سیاست اخیر دولت در راستای تخلیه گمرکات از کالاهایی که به طور قانونی وارد کشور شده‌اند، ولی در گیر و دار بخشنامه‌های دولتی وارد سرزمین اصلی و بازار نشده‌اند، اگرچه تصمیمی دیرهنگام است، اما بدون شک اثرات مثبتی در بازار خواهد داشت. تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت به وزیر اقتصاد در مورد تسریع در انجام این فعالیت که منجر به ترخیص خودروها و تحویل این کالاها به مشتریان خواهد شد، بدون شک تعدیل قیمت خودروهای وارداتی در بازار و تنظیم عرضه و تقاضا را در پی دارد. چرا که در این میان، شرکت‌های واردکننده بسیاری از ماه‌های پیش تعهدات عمل نشده‌ای در قبال مشتریان داشتند که با این تصمیم می‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

تنظیم قیمت خودروهای وارداتی با دستور رئیس جمهور

وی همچنین افزود با این تصمیم‌ها در آینده نزدیک با افزایش عرضه خودرو به بازار و تزریق خودروهای وارداتی در گمرک مانده، شاهد تنظیم قیمت‌ها و ایفای تعهدات شرکت‌های واردکننده به مشتریانشان خواهیم بود. افزایش مدت زمان ترخیص خودروهای ثبت سفارش شده و دارای قبض انبار در گمرک به شش ماه، یکی از سیاست‌های دولت در همین راستا است که بدون شک باعث تحویل خودروهای از پیش تعهد شده به مشتریان و ساماندهی بیشتر بازار خودروهای خارجی می‌شود.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در پایان خاطرنشان کرد طبق اطلاعات موجود، دستور رئیس جمهور در مورد ترخیص کالاهای در گمرک مانده با هدف تنظیم بازار و متوازن‌سازی عرضه و تقاضا در بازارهای مختلف، در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام بر دوستان. به نظر شما قیمت ماشینهای خارجی تو دی ماه که سال میلادی تعییر میکنه پایین میاد یا باز باید صبر کرد.

  2. اینم همش دروغه نهایت روز قیمتا بیاد پایین بعدش دو برابر قیمتا قبل میره بالا

  3. امروز که اخبار میگفت اجازه نمیده هیچکدوم از خودروها آزاد بشه

  4. شتر در خوا‌بیند پنبه دانه

  5. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفته ما که بخیل نیستیم

  6. وارداتیا برا چیمونه راس میگید خودروهای داخلی رو کم کنید