ارسال ایمیل ناشناس

ارسال ایمیل ناشناس به کمک ProtonMail

ارسال ایمیل به صورت ناشناس ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. در این مطلب با یک روش کاربردی به منظور ارسال ایمیل ناشناس به دیگر افراد آشنا خواهیم شد. با استفاده از ProtonMail برای ارسال ایمیل ناشناس خواهید توانست بدون شناخته شدن، اقدام به ارسال نامه الکترونیکی برای دیگران کنید.

آیا تا به حال به ارسال ایمیل ناشناس احتیاج پیدا کرده‌اید؟ این کار می‌تواند به منظور درخواست ازدواج از فردی دیگر در حالتی که از ابراز آن به صورت مستقیم ترس دارید، صورت بگیرد! همچنین احتمالا در تلاش هستید اطلاعاتی مهم را به فرد و یا گروهی دیگر مخابره کنید، اما از شناسایی شدن واهمه دارید.

برای ارسال ایمیل به صورت ناشناس می‌توان دلایل بسیار زیادی عنوان کرد. هنوز نامه الکترونیکی، به عنوان رسمی‌ترین روش مکاتبه بر بستر اینترنت و دنیای مجازی شناخته می‌شود، به همین دلیل هیچ چیز اعم از پیام‌رسان‌ها و یا دیگر روش‌های ارتباطی جای آن را نخواهند گرفت. در وب، چند سرویس وجود دارند که اجازه انجام این کار را به ما می‌دهند، اما در ادامه با کاربردی‌ترین مورد آشنا خواهیم شد که خوشبختانه دسترسی به آن در کشورمان میسر است.

ProtonMail

ارسال ایمیل ناشناس

اگر دوست دارید در عین حفظ حریم خصوصی، قادر به دریافت پاسخ ایمیل ارسالی خود باشید، ProtonMail بهترین گزینه است. ProtonMail به حدی جذابیت دارد که به عقیده بسیاری از کاربران، این سرویس ایمیل از جیمیل بهتر تلقی می‌شود. تمامی پیام‌های رد و بدل شدن در بستر این سرویس به صورت کامل رمزنگاری می‌شوند. به عنوان برخی ویژگی‌های مهم ProtonMail باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • رمزنگاری سرتاسری: پیام‌ها تنها در زمانی که از سرورهای ProtonMail ارسال می‌شوند رمزنگاری نشده و تمامی ایمیل‌های ذخیره شده نیز رمزنگاری خواهند شد. بدون داشتن دسترسی به یک اکانت مناسب در این سرویس، هیچ کاربری قادر به دست پیدا کردن به پیام‌های شما نخواهد بود.

ارسال ایمیل ناشناس

  • اطلاعاتی کاربری خصوصی: فرآیند رمزنگاری ProtonMail، که از یک کلید در کامپیوتر کلاینت شما استفاده می‌کند، نشان می‌دهد حتی ادمین‌های اصلی این سرویس نیز قادر به دسترسی به ایمیل‌های شما نیستند، چرا که کلید لازم برای رمزنگاری پیام‌ها تنها در اختیار شما قرار دارد. مشکل این قابلیت، عدم امکان بازیابی اطلاعات توسط مدیران وب سایت برای شما است. پس از اطلاعات خود به خوبی محافظت کرده و از حذف اشتباهی پیام‌ها جلوگیری کنید.
  • رمزنگاری متن باز: از آنجایی که در ProtonMail از کتابخانه‌های رمزنگاری متن باز استفاده می‌شود، می‌توان مطمئن بود هیچ گونه بک‌دوری برای هکرها به منظور دسترسی به ایمیل‌های شما وجود نخواهد داشت.

برخلاف سایر سرویس‌های ارسال ایمیل ناشناس می‌توان در پروتون میل یک اکانت ایجاد و سپس از آن همانند یک سرویس ایمیلی عادی استفاده کرد. مزیت آن در مقایسه با جیمیل و یاهو، بهره بردن از رمزنگاری سرتاسری محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وا مگه مریضیم بخوایم ناشناس بریم