موبایل منعطف مایکروسافت

عرضه موبایل منعطف مایکروسافت تا سال 2019 به تعویق افتاد

توسعه موبایل منعطف مایکروسافت که آن را با اسم رمز Andromeda می‌شناسیم، متوقف نشده است، اما زودتر از سال 2019 میلادی با آن ملاقات نخواهیم کرد.

گزارش جدیدی که امروز منتشر شده، نشان می‌دهد مایکروسافت سه پروژه سرفیس با اسامی رمز Libra (سرفیس گو)، Carmel (سرفیس پرو 6) و Andromeda داشته است. اولین دستگاه که تبلتی 400 دلاری بوده و رقیب مستقیم آیپد پرو اپل محسوب می‌شود، هفته گذشته معرفی شد. Andromeda دستگاه انعطاف پذیری است که برای مدت زمانی طولانی، از آن با عنوان «سرفیس فون» یاد می‌شد. برخی رندرهایی که گفته می‌شود دقیقا مشابه نمونه‌های مهندسی مایکروسافت هستند، بسیاری از کاربران را هیجان‌زده کرده‌اند. در همین حال، اعلام شد Andromeda تا پایان سال جاری میلادی آماده نمی‌شود؛ گزارشی که کاربران زیادی را ناامید کرد.

خبر خوب این است که توسعه این پروژه متوقف نشده است. این گزارش با تکیه بر چندین منبع می‌گوید مهندسان مایکروسافت مشغول بازبینی کلی نرم افزار و سخت افزار دستگاه منعطف خود هستند. اگرچه مایکروسافت “Andromeda” را با عنوان «مخرب» توصیف کرده بود، اما هنوز مدیران برای عرضه آن آماده نبودند. این داستان تقریبا مشابه سرفیس مینی است؛ دستگاهی که مایکروسافت عرضه آن را پیش از آغاز تولید در سال 2014، لغو کرد. این تصمیم به این خاطر بود که مایکروسافت احساس می‌کرد سرفیس مینی نمی‌تواند فروش خوبی در بازار داشته باشد.

منبع منتشرکننده این گزارش به نقل از کارمندان داخلی مایکروسافت می‌گوید اوایل 2019، اولین زمان عرضه احتمالی موبایل منعطف مایکروسافت است. به نظر می‌رسد علاوه بر سیستم نرم افزاری، اجزای داخلی این وسیله هوشمند هم نیاز به بازبینی دارند. به هر صورت، مایکروسافت تا زمانی که احساس نکند سرفیس فون موفق خواهد بود، آن را عرضه نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همین مونده ماکروسافت هم گوشی منعطف بده

  2. اینم منعطف داره دیگه؟؟

  3. حتی توی گوشی های منعطف هم سامسونگ بهترین عملکرد و طراحی رو داره