ساعت های هوشمند جدید ال جی

ساعت های هوشمند جدید ال جی زودتر از گلکسی واچ از راه می‌رسند

ساعت های هوشمند جدید ال جی تا پایان ماه جولای، در دو مدل مختلف و همراه با Wear OS رونمایی می‌شوند. در این صورت، ال جی در مقایسه با سامسونگ فرصت بهتری برای فروش محصولات خود خواهد داشت.

مطابق با شایعات، سامسونگ در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید با نام “Galaxy Watch” است و بر خلاف سایر محصولات سری “Gear” که به سیستم عامل تایزن مجهز شده بودند، همراه با Wear OS در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با اینکه منابع مختلف مدعی معرفی گلکسی واچ در رویداد 9 آگوست سامسونگ هستند، خبرگزاری کره‌ای “Yonhap News” در گزارشی جدید از عرضه ساعت های هوشمند مجهز به ویر او اس LG طی چند هفته آینده خبر داده است.

“Yonhap News” به نقل از «دیده‌بان‌های صنعت» می‌گوید ساعت های هوشمند جدید ال جی -که مطابق با گزارش FCC، با اسامی رمز W315 و W319 شناخته می‌شوند- جولای معرفی خواهند شد.

اگر این خبر صحت داشته باشد، ال جی می‌تواند از فرصت پیش رو برای جذب بیشتر خریداران استفاده کند چرا که گلکسی واچ احتمالا آگوست یا سپتامبر امسال و در کنار گلکسی نوت 9 به فروش خواهد رسید. متاسفانه اطلاعات چندانی در مورد ساعت های ال جی در دست نیست، ولی مطابق با اسناد منتشرشده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال، هر دو این گجت های پوشیدنی همراه با نسخه اندروید اوریو از Wear OS و پشتیبانی از بلوتوث و وای فای ارائه می‌شوند.

ممکن است یکی از این دستگاه‌ها، به احتمال زیاد W315، همان “LG Watch Timepiece” باشد که پیش‌تر رویت شده بود. انتظار می‌رود Timepiece با نمایشگر 1.2 اینچی دایره‌ای LCD، چیپست اسنپدراگون 2100 و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این فرقش با بقیه ساعتا چیه ناموسا

  2. چزا صفحه lcd نیست
    اصلا خوب نی این