تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ

تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ ؛ طراحی، امکانات، زمان عرضه و قیمت

تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ یکی از مورد انتظارترین محصولات امسال است. به همین بهانه، در ادامه نگاهی مختصر به طراحی، امکانات، زمان عرضه و قیمت Galaxy Tab S4 خواهیم داشت.

این روزها بازار تبلت ها اوضاع مناسبی ندارد و فروش این گجت های دوست‌داشتنی کمتر از هرزمان دیگری شده است. با این حال، طی چند ماه آینده، سامسونگ با معرفی Galaxy Tab S4 به عنوان یکی از بهترین تبلت های اندرویدی، برای تصاحب هرچه بیشتر بازار تلاش خواهد کرد.

در این بخش، شایعات پیرامون این تبلت قدرتمند را جمع‌بندی خواهیم کرد.

جمع‌بندی شایعات پیرامون تبلت گلکسی تب S4

طراحی و امکانات

از نظر طراحی تفاوت چندانی میانی تبلت گلکسی تب S4 و نسل قبلی آن نیست. به بیان دیگر، ما با نسخه مدرن‌شده Galaxy Tab S3 رو به رو هستیم. قاب پشتی که احتمالا از جنس فلز یا شیشه خواهد بود، میزبان یک سنسور دوربین با دقتی نامشخص است. مطابق با عبارت درج‌شده در بخش پایینی، احتمالا سیستم صوتی این تبلت توسط AKG تنظیم خواهد شد. شاید در مقایسه دو نسل آخر تبلت های سامسونگ تفاوت چندان فاحشی وجود نداشته باشد، اما مهندسان حاشیه‌های نمایشگر را به شکل قابل توجهی کاهش داده‌اند. اگرچه اینجا خبری از صفحه نمایش بدون حاشیه نیست، اما این اقدام سامسونگ را می‌توان گامی بزرگ در مسیر درست در نظر گرفت.

تبلت گلکسی تب S4 سامسونگ

کلید فیزیکی هوم که در گلکسی تب S3 نقش اسکنر اثر انگشت را هم ایفا می‌کرد، حالا از نسل جدید حذف شده است. در عوض، احتمالا سامسونگ از اسکنر عنبیه چشم در این تبلت جدید استفاده خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعات چندانی در رابطه با مشخصات فنی تبلت گلکسی تب S4 در دست نیست. با این وجود، احتمالا سازندگان از تراشه اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید اوریو استفاده خواهند کرد. به علاوه، ممکن است یک باتری قدرتمند 7400 میلی‌آمپر ساعتی قدرت‌بخش تبلت جدید سامسونگ باشد.

زمان عرضه

مشابه ساعت هوشمند گلکسی واچ، دو احتمال کلی وجود دارد و ممکن است سامسونگ در رویداد 9 آگوست (18 مرداد)، از تبلت جدید خود در کنار گلکسی نوت 9 رونمایی کند. هرچند، از آنجایی که گلکسی نوت 9 ستاره این کنفرانس خواهد بود، ممکن است کره‌ای‌ها زمان دیگری را در نظر داشته باشند و در شهریور ماه و نمایشگاه IFA 2018، تبلت گلکسی تب S4 را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند.

قیمت

گلکسی تب اس 3 با قیمت 599 دلار روانه بازار شده بود. اگرچه سامسونگ این قیمت را برای رقابت با آپید پرو انتخاب کرد، اما در سال 2018، بسیاری از کاربران تمایلی به پرداخت 600 دلار یا بیشتر برای یک تبلت اندرویدی ندارند.

پیش‌بینی قیمت کار آسانی نیست، ولی اگر سامسونگ باز هم قصد رقابت با اپل را داشته باشد، احتمالا محصول قدرتمند و خوش‌ساخت خود را با قیمت 600 تا 650 دلار روانه بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شبیه لب تاب ساختش

  2. 600دلار بخای بدی این خب میدیش یه لپتاپ خوبی میخری چه کاریه