نسخه آی او اسی فتوشاپ

نسخه آی او اسی فتوشاپ با امکانات حرفه‌ای سال 2019 به آیپد می‌آید

ادوبی نسخه آی او اسی فتوشاپ را با نام Photoshop for iPad و مجهز به قابلیت‌های پیشرفته ویرایش تصاویر در سال 2019 مختص برخی تبلت های آیپد اپل عرضه خواهد کرد.

همانطور که احتمالا مستحضر هستید نسخه کاملی از اپلیکیشن ادوبی فتوشاپ برای گوشی ها موجود نیست. در واقع نسخه ی موبایلی این برنامه ویرایش تصاویر کاملا متفاوت از آنچیزی است که بر روی کامپیوترهای شخصی می‌توان یافت. اما حالا بلومبرگ گزارش می‌دهد، ادوبی با تغییر در استراتژی خود در نظر دارد نسخه آی او اسی فتوشاپ چیزی مشابه با نسخه کامپیوتری آن را برای آیپدهای اپل به عرضه درآورد. اسکات بلکسی (Scott Belsky) مدیر محصولات ارشد Creative Cloud در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اینچنین گفته است:

آرزوی من این است که در اسرع وقت آن به بازار برسد. در اینجا نیاز به یک محصول پیچیده و قدرتمند نظیر فتوشاپ وجود دارد تا بتوان از آن بر روی دیوایس مدرنی همچون آیپد استفاده کرد. ما باید محصولات خود را به عنوان نخستین همکاری ابری با اپل آغاز کنیم.

ادوبی در حال حاضر اپلیکیشن فتوشاپ اکسپرس (Photoshop Express) را برای آیپد به انتشار رسانده است. نسخه‌ی تمام مسطح جدید آن به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید با ظرفیت‌های کامل کراس پلتفرم، ساخته‌هایتان را ویرایش کنید.

معرفی نسخه آی او اسی فتوشاپ در کنفرانس MAX

به نقل از بلسکی، مشتریان در حوزه چندرسانه‌ای و سرگرمی این روزها بیشتر از تبلت‌ها تا کامپیوترهای دسکتاپی کار می‌کنند و از این شرکت درخواست می‌کنند تا ابزارهای ویرایش حرفه‌ای‌تری را در اختیارشان قرار دهد. ادوبی برنامه دارد تا نسخه آی او اسی فتوشاپ را در کنفرانس خلاقیت MAX که در ماه اکتبر برگذار می‌شود معرفی کند و احتمالا اپلیکیشن در سال 2019 میلادی در دسترس کاربران قرار گیرد.

ادوبی هنوز تایید نکرده است که کدام مدل آیپدها از این اپلیکیش پشتیبانی می‌کنند، اما ما حدس می‌زنیم که هدف، آیپد پرو کنونی است. ما همچنان باید منتظر تایید پشتیبانی آیپد پرو و آیپد 2018 همراه با پردازنده A10 و همراهی یک قلم هوشمند اپل از نسخه آی او اسی فتوشاپ باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. برنامه های فتوشاپ خودم حرف نداره
    لولو بده هلو تحویل بگیر

  2. ینی یه فتوشاپ باعث میشه ایپد بخریم ؟؟

  3. بخاطر یه فتوشاپ مسخره کی میره ایپد بخره

  4. هرچی این برنامه هابیشترمیشه معاشرت با آدما مصنوعی و فیک هم بیشترمیشه