نسخه اندروید Go موتو E5 پلی

نسخه اندروید Go موتو E5 پلی با قیمتی پایین‌تر معرفی شد

موتورولا رسما از نسخه اندروید Go موتو E5 پلی با نام “Moto E5 Play Android Go Edition” پرده برداشت. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به قیمت و مشخصات فنی گوشی جدید موتورولا خواهیم داشت.

اواخر فروردین بود که موتورولا گوشی های سری Moto E5 را در سه نسخه مختلف معرفی کرد. حالا نیز مدل جدید این تلفن های هوشمند با سخت افزار ضعیف‌تر و البته قیمت مقرون به صرفه‌تر پیش روی کاربران قرار گرفته است.

دستگاه پیش رو، فقط موتو E5 پلی به همراه نسخه سبک اندروید اوریو نیست و به منظور کاهش قیمت، سازندگان از سخت افزار جدید استفاده کرده‌اند.

نسخه اندروید Go موتو E5 پلی

مشخصات فنی نسخه اندروید Go موتو E5 پلی

موتورولا ظرفیت رم و حافظه داخلی را مشخص نکرده است، اما نمایشگر 5.3 اینچی “MaxVision” با نسبت 18:9 جایگزین نمایشگر 5.2 اینچی اچ دی شده و همانند گذشته، کاربران می‌توانند تصاویر را به کمک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی ثبت کنند. ظرفیت باتری هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی علی‌رغم کاهش قیمت، هم‌چنان می‌توان اسکنر اثر انگشت را روی قاب پشتی پیدا کرد.

“Android Oreo Go Edition” به عنوان سیستم عامل در خدمت کاربران خواهد بود؛ در این صورت، کاربران امکان استفاده از نسخه سبک‌تر اپلیکیشن های گوگل را خواهند داشت. موتورولا می‌گوید تعداد اپلیکیشن های از پیش نصب شده هم حالا کاهش پیدا کرده است.

نسخه اندروید Go موتو E5 پلی از اواخر ماه جاری میلادی با قیمت 128 دلار (109 یورو) در آمریکای لاتین و اروپا به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. گوشیه موتورلاس؟ چرا انقد شبیه htc desire c میمونه؟

  2. ما فقط اندروید پسته ای میگیریم